artykuł nr 6

Znak: ZP-341/24/08

Strawczyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010
w ilości 79280 mb

Numer ogłoszenia: 221134 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax. 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010 w ilości 79280 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010 polegające na: 1. Odśnieżanie nawierzchni dróg 2. Posypywanie nawierzchni dróg Opis przedmiotu zamówienia Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn z podziałem na zadania: Zadanie Nr I - 9 600 mb 1. Małogoskie + Akwizgran - 2750 2. Korczyn - 6850 Zadanie Nr II - 15 990 mb 1. Ruda Strawczyńska - 5300 2. Kuźniaki - 6700 3. Hucisko - 640 4. Niedźwiedź - 3350 Zadanie Nr III - 18 440 mb 1. Oblęgorek - 8700 2. Oblęgór - 9740 Zadanie Nr IV - 13 880 mb 1. Strawczyn - 7400 2. Strawczynek - 6480 Zadanie Nr V - 21 370 MB 1. Promnik - 11820 2. Chełmce - 9550.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP w/g wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę c) wykaz środków transportu, którymi dysponuje wg wzoru zał. Nr 3. wymaga forma dokumentu - oryginał Zamawiający spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceni w/g kryterium spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 14:45, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I - 9600 mb 1. Małogoskie+Akwizgran - 2750 2. Korczyn - 6850.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr II - 15 990 mb 1. Ruda Strawczyńska - 5300 2. Kuźniaki - 6700 3. Hucisko - 640 4. Niedźwiedź - 3350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr III - 18 440 mb 1. Oblęgorek - 8700 2. Oblęgór - 9740.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr IV - 13 880 mb 1. Strawczyn - 7400 2. Strawczynek - 6480.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr V - 21 370 MB 1. Promnik - 11820 2. Chełmce - 9550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
artykuł nr 7

Znak: ZP-341/23/08

Strawczyn: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 w Strawczynie

Numer ogłoszenia: 219556 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax. 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 w Strawczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012. Zakres inwestycji obejmuje: - budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej o pow. 1860,00 m2 - budowę boiska wielofunkcyjnego (koszykówka, siatkówka) o nawierzchni syntetycznej o pow. 613,11 m2 - budowę zaplecza boisk w systemie modułowym o pow. zabudowy 28,50 m2 (4 kontenery - WC damski, WC męski, magazyn, pomieszczenie dla trenera) - budowę ciągu komunikacyjnego o pow. 183,59 m2 - budowę ogrodzenia terenu o dł. 257,55 m i wys. 4,00 m z bramą wjazdową i furtką wejściową oraz piłkochwyty na dł. 36,00 m i wys. 6,00 m - budowę infrastruktury technicznej podziemnej (wod.-kan., odwodnienia i drenaże), - budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową - zagospodarowanie terenu zielenią o pow. 84,00 m2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez biuro projektowe ACTIV SPORT A. Krzyżański ul. Głogowska 216, 60-104 Poznań stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz, b) przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz, c) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). Gwarancja powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej na pierwsze żądanie. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno O/Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 w Strawczynie. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego zał Nr 4 do niniejszej SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał d) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz elektrycznej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę e) Dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia w wykonywaniu robót j.w.. Wykonawca powinien sporządzić wykaz wykonanych przez niego w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie robót polegających na budowie, modernizacji lub remoncie obiektów sportowych (w tym m.in. boisk, hal sportowych) z podaniem nazwy zamówienia, terminu realizacji, wartości, nazwy i adresu Zamawiającego wg wzoru stanowiący zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ. Aby spełnić warunek wartość wykazanych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. f) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16, 26 - 067 Strawczyn, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 14:30, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16, 26 - 067 Strawczyn, pokój nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



===============================

ZAPYTANIA DO PRZETARGU

I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA


Zapytanie Nr 1

Odpowiedź na zapytanie Nr 1
artykuł nr 8

Unieważnienie postępowania: ZP-341/20/08

UNIEWAŻNIENIE PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

Dotyczy: przetarg nieograniczony na roboty. Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje boisko 2012” w Strawczynie

  1. Wójt Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn,
    woj. Świętokrzyskie, tel. 0-41 30-38-002,
    fax 0-41 30-38-157, e-mail:
    gmina@strawczyn.pl ogłasza,
    że prowadzone postępowanie na roboty jak wyżej zostało unieważnione.

  1. Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust.1 pkt 4. Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Cena oferty nie podlegającej odrzuceniu przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

artykuł nr 9

Znak: ZP-341/22/08

Strawczyn: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 192194 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Roboty 1. Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac mających na celu przystosowanie pomieszczeń administracyjnych w budynku SP i Gimnazjum w Oblęgorku do obecnie obowiązujących przepisów oraz zmianę ich funkcji na gabinety lekarskie wraz z niezbędnym zapleczem, w tym: - wyburzenie części ścian i wykonanie nowych, - wykonanie nowoprojektowanych i zamurowanie usuwanych otworów drzwiowych wraz z montażem nich odpowiednich stolarek, - zainstalowanie wentylacji mechanicznej i doprowadzenie jej do pomieszczeń, - wykonanie tynków wewnętrznych oraz wykonanie okładzin ścian, - wymiana posadzek, - rozbudowa poszczególnych odcinków instalacji wewnętrznych, tj. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej i wentylacji, - wykonanie niezbędnych robót elektrycznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Gwarancja powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej na pierwsze żądanie. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: wadium na roboty: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata będzie dokonywana w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego, czy też innym banku. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 5) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto nie niższej niż 80.000,00 zł brutto polegającej na budowie, remoncie bądź modernizacji obiektów kubaturowych; 6) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w następujący sposób spełnia lub nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków . 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 14:30, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 10

Znak: ZP-341/21/08

Strawczyn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach na terenie gminy Strawczyn Zad 1. Oblęgór - Sieniów - wodociąg Zad 2. Strawczynek - Osiczyna - kanalizacja Zad 3. Promnik ul. Panoramiczna - wodociąg + kanalizacja
Numer ogłoszenia: 190397 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach na terenie gminy Strawczyn Zad 1. Oblęgór - Sieniów - wodociąg Zad 2. Strawczynek - Osiczyna - kanalizacja Zad 3. Promnik ul. Panoramiczna - wodociąg + kanalizacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu następującego zakresu: Zad 1. Oblęgór - Sieniów Sieć wodociągowa z rur PVC Ø 90 -105mb, Ø 110 - 443mb Pompownia sieciowa - 1 szt. Zad 2. Strawczynek - Osiczyna Kolektor sanitarny z rur PVC Ø 200 - 578 mb Rurociąg tłoczny z rur PE - 304 mb Przepompownia sieciowa - 1 szt. Zad 3. Promnik ul. Panoramiczna Sieć wodociągowa Ø z rur PVC 90 - 287 mb Kolektor sanitarny z rur PVC Ø 200 - 226 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna do niniejszej SIWZ oraz załączniki graficzne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 74.23.22.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Gwarancja powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej na pierwsze żądanie. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: wadium na na Budowę kanalizacji i wodociągu w m Oblęgór , Strawczynek, Promnik Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata będzie dokonywana w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego, czy też innym banku. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 5) Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto nie niższej niż 300.000,00 zł brutto polegającej na budowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej. 6) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w następujący sposób spełnia lub nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków . 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie 26-067 Strawczyn ul. Żeromskiego 16 I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 14:30, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie 26-067 Strawczyn ul. Żeromskiego 16 I piętro, pok. Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

=============================

Zapytania i odpowiedzi na zapytania do przetargu

1. Zapytanie Nr 1 (format pliku: 2 stronicowy *.tif)

2. Odpowiedź do zapytania Nr 1 (format pliku: 2 stronicowy *.tif)