artykuł nr 1

Znak: ZP-341/11/08

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn

Numer ogłoszenia: 88430 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn obejmująca wykonanie zakresu:

- Czasza zbiornika,
- Zapory zbiornika,
- Budowa piętrząco - upustowa zbiornika,
- Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika,
- Ciąg spacerowo- rowerowy wokół zbiornika,
- Wewnętrzna Droga dojazdowa,
- Parking dla samochodów osobowych,
- Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej
- Żelbetowe molo widokowe,
- Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego,
- Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień,
- Przełożenie linii SN - 15kV,
- Oświetlenie wokół zbiornika,
- Stanowiska łowieckie dla wędkarzy,
- Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2)
- Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa.
W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi:
- rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji,
- sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę,
- informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji
- bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy nadzór nad terminowością realizowanego zadania

Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do niniejszych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

    2) Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił także warunki:
    - posiadania potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. Inspektorem nadzoru posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia nadzorował minimum jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem rzeczowym zadania inwestycyjnego

    3) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty według formuły spełnia lub nie spełnia.
    4) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:

    a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę

    c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem posiadanych uprawnień, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej siwz oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert),
    Wymagana forma dokumentów:
    - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - oryginał
    - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę
    - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę
    d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie usług w zakresie nadzoru wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ).
    Wymagana forma dokumentów:
    - wykaz zrealizowanych usług - oryginał
    - dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane zostały należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).