artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Rewitalizacja miejscowości Strawczyn
Numer ogłoszenia: 71777 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5025 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miejscowości Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane obejmują swoim zakresem: 1. Przebudowa budynku gospodarczego i parkingu przy Urzędzie Gminy w Strawczynie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym: - rozbiórka części istniejącego budynku, tj. sceny i podestu, - przebudowa dachu istniejącego budynku gospodarczo-garażowego, - rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych i chodników wokół budynku, - budowa schodów zewnętrznych, - wydzielenie węzła sanitarnego w budynku, - dobudowa osłony śmietnikowej, - wykonanie wszelkich innych prac remontowo-konserwacyjnych związanych z przebudową mających na celu poprawienie funkcjonalności (docieplenie budynku, wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych warstw posadzkowych, wymiana istniejących okładzin ściennych, sufitowych itp.), - przebudowa parkingu przeznaczonego dla pojazdów osobowych: - -budowa stanowisk postojowych wraz z jezdnią manewrową, - -budowa chodnika obsługującego ruch pieszy wzdłuż jezdni manewrowej, - dostosowanie infrastruktury technicznej dla potrzeb planowanej inwestycji: - -budowa elementów odwodnienia powierzchniowego oraz układu kanalizacji deszczowej, - -budowa elementów oświetlenia zewnętrznego parkingu wraz z elementami sieci energetycznej (instalacja zasilająca pompownie ścieków i podświetlane tablice reklamowe), - -instalacje wewnętrzne przebudowywanego budynku gospodarczo-garażowego (tj. wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, elektryczna, ogrzewania grzejnikowego elektrycznego), - dostosowanie istniejącego zagospodarowania terenu dla potrzeb planowanej inwestycji: - -wycinka i przesadzenia istniejącej zieleni kolidującej z inwestycją, - -rozbiórka ogrodzeń kolidujących z inwestycją, - -budowa ogrodzenia terenu, - -lokalizacja elementów małej architektury, tj. stojaki na rowery, tablice informacyjne, reklamowe, zieleń urządzona, donice, itp. 2. Zagospodarowanie terenu przy obiektach użyteczności publicznej, tj. Posterunek Policji, Ośrodek Zdrowia, Zespół Placówek Oświatowych, cmentarz elementami małej architektury (stojaki rowerowe, ławki, kosze na śmieci, donice kwiatowe, tablice informacyjne i ogłoszeniowe) 3. Zagospodarowanie terenu wzdłuż ulicy Żeromskiego poprzez ustawienie donic kwiatowych i koszy na śmieci. 4. Przebudowa istniejącego przystanku autobusowego. 5. Remont ulicy Szkolnej - remont nawierzchni jezdni poprzez całkowitą wymianę istniejącej konstrukcji na nową, - korekta i uzupełnienie nawierzchni chodnika, - remont istniejącego chodnika wraz ze ściekiem, - remont istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, - remont ścieku z elementów prefabrykowanych, - remont istniejącego odwodnienia wgłębnego poprzez oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z regulacją sytuacyjno-wysokościową jej elementów, - utwardzenie nawierzchni części działki nr ewid. 841 przy ul. Szkolnej, - budowa krawężnika spełniającego funkcję oporu dla nawierzchni utwardzonej. 6. Budowa chodnika przy ul. Żeromskiego w tym: - budowa poszerzeń na jezdni ulicy Żeromskiego, - budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, - budowa rowów krytych wraz z elementami odwodnienia, - budowa zatoki autobusowej Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie budowy. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 6) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 7) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 10) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 12) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-1, 45.00.00.00-7, 34.95.33.00-5, 45.21.33.11-6, 45.11.12.91-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane będzie przy współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego , działanie 6.2 - Rewitalizacja małych miast.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSBUD BUDOWNICTWO T. MICHALSKI R. MAJCHRZYK SP. J., ul. Żeromskiego 84, 26-067 Strawczyn, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3776767,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1997889,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1943400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800137,97

  • Waluta: PLN

artykuł nr 2

Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 3

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 4

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 5

Zapytania Nr 2 i 3 + Odpowiedzi