Znak: ZP-341/16/08
Numer ogłoszenia: 143274 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ziemne przy drogach gminnych w miejscowościach na terenie gminy Strawczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres robót obejmuje: 1. Wykopanie rowów (szerokość dna rowu 40 cm z zachowaniem naturalnego odpływu wód) 2. Plantowanie skarp i poboczy. 3. Wywóz nadmiaru ziemi z wykopu na miejsce wskazane przez zamawiającego w odległości do 5 km Z podziałem na zadania : Zad Nr 1 Strawczynek - Plac wykopanie rowu na długości 630 mb , plantowanie skarp i poboczy, Zad Nr 2 Oblęgór - Osiczyna wykopanie rowu na długości 450 mb , wywóz nadmiaru ziemi z wykopu, plantowanie pobocza Zad Nr 3 Akwizgran - Małogoskie wykopanie rowu na długości 600 mb , plantowanie poboczy Zad Nr 4 Niedźwiedź - Zaskale wykopanie rowu na długości 200 mb , plantowanie pobocza. Zad Nr 5 Oblęgór - Sieniów czyszczenie rowu na długości 100 mb, plantowanie skarp. Zad Nr 6 Strawczyn - Podosina wykonanie ścinki pobocza na długości 200 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.12-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zrealizowali min 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia potwierdzone dokumentami , że zostało zrealizowane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych albo jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz podmioty te wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Uczestnicy Przetargu zaświadczą, że spełniają poniższe warunki składając pisemne oświadczenie o spełnieniu kryteriów zdolności do uczestnictwa w przetargu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 3. Dla udokumentowania złożonych powyżej oświadczeń wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b)Wykaz zrealizowanych zamówień, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało zrealizowane należycie według wzoru zał. Nr 3 do SIWZ (Forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę ocenione zostanie w sposób spełnia lub nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).