artykuł nr 16

Znak: ZP-341/18/2008

Strawczyn: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r
Numer ogłoszenia: 153505 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r. Opis przedmiotu zamówienia 1. Dowożenie uczniów z miejscowości Korczyn do Gimnazjum Nr 3 w Promniku (zał. Nr 1 do SIWZ) - 41 osób. 2. Dowożenie uczniów z miejscowości Chełmce-Polichta, Chełmce, Bugaj do Gimnazjum Nr 2 w Oblęgorku (zał. Nr 2 do SIWZ) - 57 osób. 3. Dowożenie uczniów z miejscowości Strawczynek, Oblęgór-Huta Oblęgorska, Niedźwiedź I i II, Hucisko, Ruda Strawczyńska I i II, Kuźniaki do Gimnazjum Nr 1 w Strawczynie i Szkoły Podstawowej (zał. Nr 3 do SIWZ) - 134 osoby. 4. Dowożenie uczniów z miejscowości Ruda Strawczyńska-Śliwiny do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej (zał. Nr 4 do SIWZ) - 18 osób 5. Dowożenie uczniów z miejscowości Chełmce-Polichta i Chełmce (nad rzeką) do Szkoły Podstawowej w Chełmcach (zał. Nr 5 do SIWZ) - 56 osób. 6. Dowożenie uczniów z miejscowości , Huta Dolna, do Gimnazjum Nr 2 i Szkoły Podstawowej w Oblęgorku (zał. Nr 6 do SIWZ) - 43 osoby. 7. Dowożenie uczniów z miejscowości Oblęgorek-Góry i Oblęgorek (remiza strażacka) do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 2 w Oblęgorku (zał. Nr 7 do SIWZ) - 25 uczniów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (operacja bezgotówkowa) na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium na usługi transportowe - dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Strawczyn Zamawiający wyklucza możliwość wnoszenia wadium w formie wpłat gotówkowych niezależnie od tego czy wpłata dokonywana będzie w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego czy innym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP w/g wzoru określonego w załączniku nr 14 do niniejszej siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę c) wykaz środków transportu, którymi dysponuje wg wzoru zał. Nr 15. wymaga forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składajacego ofertę Zamawiający spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceni wg kryterium spełnia lub nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 14:30, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

artykuł nr 17

Znak: ZP-341/16/08

Strawczyn: Roboty ziemne przy drogach gminnych w miejscowościach na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 143274 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ziemne przy drogach gminnych w miejscowościach na terenie gminy Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres robót obejmuje: 1. Wykopanie rowów (szerokość dna rowu 40 cm z zachowaniem naturalnego odpływu wód) 2. Plantowanie skarp i poboczy. 3. Wywóz nadmiaru ziemi z wykopu na miejsce wskazane przez zamawiającego w odległości do 5 km Z podziałem na zadania : Zad Nr 1 Strawczynek - Plac wykopanie rowu na długości 630 mb , plantowanie skarp i poboczy, Zad Nr 2 Oblęgór - Osiczyna wykopanie rowu na długości 450 mb , wywóz nadmiaru ziemi z wykopu, plantowanie pobocza Zad Nr 3 Akwizgran - Małogoskie wykopanie rowu na długości 600 mb , plantowanie poboczy Zad Nr 4 Niedźwiedź - Zaskale wykopanie rowu na długości 200 mb , plantowanie pobocza. Zad Nr 5 Oblęgór - Sieniów czyszczenie rowu na długości 100 mb, plantowanie skarp. Zad Nr 6 Strawczyn - Podosina wykonanie ścinki pobocza na długości 200 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.12-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zrealizowali min 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia potwierdzone dokumentami , że zostało zrealizowane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych albo jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz podmioty te wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Uczestnicy Przetargu zaświadczą, że spełniają poniższe warunki składając pisemne oświadczenie o spełnieniu kryteriów zdolności do uczestnictwa w przetargu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 3. Dla udokumentowania złożonych powyżej oświadczeń wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b)Wykaz zrealizowanych zamówień, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało zrealizowane należycie według wzoru zał. Nr 3 do SIWZ (Forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę ocenione zostanie w sposób spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 18

Znak: ZP-341/15/08

Strawczyn: Wykonanie robót budowlanych - posadzkarskich w budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie - parter.
Numer ogłoszenia: 142998 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - posadzkarskich w budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie - parter..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót: a) zerwanie istniejącej posadzki betonowej okładziny z tworzyw sztucznych na powierzchni 266,9 m2, b) wykonanie nowej posadzki betonowej na gruncie na powierzchni 266,9 m2 , c) wyłożenie posadzki płytkami terakotowymi na powierzchni 266,9 m2. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej siwz, b) dokumentacja budowlano-wykonawcza, stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz posiadanych uprawnień wg wzoru - załącznik Nr 3 Wymagana forma dokumentu - oryginał d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 19

Znak: ZP-341/13/08

Strawczyn: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych w miejscowościach na terenie Gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 102645 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych w miejscowościach na terenie Gminy Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usunięciu pokrycia dachowego z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz transport i utylizacja powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: opracowanie planu prac (do akceptacji przez Zamawiającego) przed przystąpieniem do robót związanych z usuwaniem materiałów, które zawierają azbest; usługa polegająca na usunięciu z pokryć dachowych materiałów zawierających azbest na nieruchomościach wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; organizacja i zabezpieczenie placu robót; uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi; składowanie usuwanych odpadów azbestowych do czasu zgromadzenia odpowiedniej ilości odpadów do transportu; transport usuwanych wyrobów azbestowych; utylizacja wyrobów azbestowych; przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (azbest, eternit) do ostatecznej utylizacji. Planowana powierzchnia pokryć dachowych może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych wskazani w wykazie (Załącznik nr 1 do SIWZ) zrezygnują z usługi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.: ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r, o odpadach /tj. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251/, rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz, 649/, rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r, w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest /Dz. U. z 2003 r. Nr 192, poz. 1876/ Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z odzyskiem, unieszkodliwianiem, zbieraniem lub transportem odpadów; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt VI SIWZ - wg formuły spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 2. wydanego przez Starostę, a) zezwolenia w zakresie zbierania lub transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251) wraz z umową wraz z umową z podmiotem posiadającym zezwolenie w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest; albo b) zezwolenia w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r, o odpadach (tj. Dz. U, z 2007r. Nr 39, poz. 251) albo c) pozwolenia na wytwarzanie odpadów lub decyzji zatwierdzającej gospodarkę odpadami niebezpiecznymi w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, zbierania i transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 31 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r, o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251), 3. wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, odbiorców oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę odpowiednio do zakresu czynności powierzonych mu do wykonania. Uwaga: Dokumenty winny być poświadczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 20

Znak: ZP-341/12/08

Odpowiedź na zapytania do SWIZ

Dotyczy: przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie.

Dodatkowe wyjaśnienia do SIWZ

W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi na zapytania do SIWZ z dnia 13.05.2008 r. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia:
Dotyczy to udzielonej odpowiedzi w pkt. Ad. 5 – instalacja odgromowa. Prace związane z wykonaniem odgromówki należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty i skosztorysować wg podanych poniżej pozycji.
Udzielone odpowiedzi na zapytania do SIWZ z dnia 13.05.2008 r. oraz w dniu dzisiejszym stanowią integralną część SIWZ i są obowiązujące przy sporządzaniu oferty.

Załączniki:
Przedmiar