Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664567-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Strawczynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.48.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Strawczynie 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące ilości odpadów o kodzie: a) 190805 ustabilizowane komunalne osady ściekowe w ilości 1800Mg b) 190802 zawartość piaskowników w ilości 70 Mg c) 190801 skratki w ilości 20 Mg 3. Zamawiający ustala dla wykonawcy podstawowe wytyczne przy realizacji zadania a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach Dz. U. z 2018 poz.992 t.j. b) przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U z 2015 poz. 257) c) przestrzeganie przepisów Ustawy Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001 r. Dz.U z 2018 poz. 799 t.j. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu i zagospodarowania odpadów. Ilość odpadów wynikać będzie z ustalenia wagowego (waga samochodowa). Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów za miesiąc w którym usługa została wykonana. Wymagana przez Zamawiającego metoda zagospodarowania odpadów to metoda R3. Zapewnia ona bowiem odbiór odpadów również w okresie zimy. Wykonawca winien posiadać aktualne decyzje na zagospodarowanie lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie (190805; 190801; 190802) oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w odpadów w sposób i miejscu innym niż określony w przedstawionej decyzji. Odpady powinny być zagospodarowane na terenie wyznaczonym w decyzjach z zachowaniem wymogów określonych przepisami: a) Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U z 2018 poz. 992 t.j.) b) Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2018 roku poz. 799 t.j.). Z chwilą odebrania odpadów z oczyszczalni ścieków w Strawczynie Wykonawca staje się ich posiadaczem. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania odpadów niezgodnie z przepisami i warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę. Jakość osadów ściekowych określona jest w sprawozdaniu z badań (załącznik nr 6). Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu w/w odpadów tj. musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: a) dopuszczony do poruszania się po drogach, b) szczelny (nie powodować wycieków) c) stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadów oraz ewentualne ich pylenie) d) mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie. O potrzebie wywozu odpadów Wykonawca zostanie poinformowany każdorazowo pisemnie lub telefonicznie przez uprawnione osoby. Każdorazowy odbiór odpadów wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną na karcie przekazania odpadu, zgodnie z obowiązującym wzorem, określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 poz.1973). Przewidywana miesięczna ilość odpadów od 60 do 180 Mg. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. 4. Maksymalny termin realizacji usługi to 72 godziny od zgłoszenia telefonicznego/fax/e-mail.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513700-3
Dodatkowe kody CPV: 90513800-4, 90513900-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 197000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIO-MED. Sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagnańska 84B
Kod pocztowy: 25-528
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 240300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240300.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.