Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w msc. Korczyn, Niedźwiedź-Strawczyn, Chełmce, Kuźniaki, Strawczynek, Oblęgorek, Promnik i Oblęgór, gm. Strawczyn.
Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Oblęgorek, Promnik i Oblęgór w gm. Strawczyn zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-techniczną. Postępowanie podzielone jest na 10 części. Część 1. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Korczyn, w tym: Zadanie 1. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa 25 do słupa 25/7. Montaż wysięgników i opraw oświetlenia na istniejących i projektowanych słupach stanowiskach słupowych. Budowa 4 nowych stanowisk słupowych. Zadanie 2. Uzupełnienie oświetlenia ulicznego ze stacji 485 Korczyn o 4 szt. lamp LED na istniejących słupach. Część 2. Budowa stanowisk słupowych wraz z montażem lamp oświetleniowych w msc. Niedźwiedź-Strawczyn Budowa stanowisk słupowych – 15 szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 1 do słupa nr 15. Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 15 sztuk). Część 3. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Chełmce ul. Brzozowa Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 3 sztuk). Podwieszenie przewodu AsXSm 2x25 mm2. Część 4. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc.Chełmce ul. Wojewódzka, Jarzębinowa Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 8 sztuk). Podwieszenie przewodu AsXSm 2x25 mm2. Część 5. Budowa stanowisk słupowych wraz z podwieszeniem przewodu AsXSn 2x25 mm2 w msc. Kuźniaki Budowa stanowisk słupowych – 3 szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 32 do słupa nr 32/11. Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących i projektowanych słupach. Część 6. Budowa stanowisk słupowych wraz z podwieszeniem przewodu AsXSn 2x25 mm2 w msc. Strawczynek Budowa stanowisk słupowych – 4 szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 47 do słupa nr 49/4. Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących i projektowanych słupach. Część 7. Budowa stanowisk słupowych wraz z podwieszeniem przewodu AsXSn 2x25 mm2 w msc. Oblęgorek Budowa stanowisk słupowych – 2 szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 17 do słupa nr 17/2. Zabudowanie opraw oświetleniowych na projektowanych słupach (w ilości: wysięgnik – 2 sztuk). Część 8. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Promnik Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 8 sztuk). Montaż szafy oświetlenia ulicznego SOU-1. Część 9. Budowa stanowisk słupowych wraz z podwieszeniem przewodu AsXSn 2x25 mm2 w msc. Oblęgór Część 10. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc Oblęgór. Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik –12 sztuk). Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (z uwzględnieniem „Wytycznych dot. zastosowania oprawy oświetleniowej ze źródłem światła LED”). Uwaga! Zakres zamówienia dla części 10. zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej. 2. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR załączoną do SIWZ. Przedmiary stanowią materiał pomocniczy. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo (dotyczy wszystkich części) 1) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 3) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 7) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiary robót – w załączeniu. Całość robót i dostaw winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia winny być zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego winny posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym, że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne\i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.).
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231400-9 |
45316110-9 |
45316000-5 |
45310000-3 |
45233142-6 |
45233000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-14
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: