Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie oraz szkół na terenie Gminy Strawczyn w 2013 roku w ilości 65 000 litrów wyłącznie do celów grzewczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie oraz szkół na terenie Gminy Strawczyn w 2013 roku w ilości 65 000 litrów wyłącznie do celów grzewczych. W tym: Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 7 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów. Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 w ilości 25 000 litrów Olej napędowego grzewczego ekologicznego musi posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 ºC - zawartość siarki max. 0,1 % (m/m) - temperatura płynięcia max. - 20 ºC - gęstość w temperaturze 15 ºC max. 860 kg/m³ 2. Miejsce dostawy oraz informacje dotyczące dostaw - loco pojemniki Zamawiającego - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 w ilości 25 000 litrów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał własnym środkiem transportu na swój koszt. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Olej dostarczany będzie etapowo sukcesywnie w miarę potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego w godz.7.30.-15.30. w dniu roboczym. Zbliżone wielkości jednorazowego zamówienia oraz wielkości pojemników: - Szkoła Podstawowa w Korczynie 8.000 litrów posiada 5 pojemników o pojemności 2. 000 litrów, - Szkoła Podstawowa w Rudzie Strawczyńskiej 1.500 litrów, posiada 3 pojemniki o pojemności 750 litrów - Szkoła Podstawowa w Niedźwiedziu 2. 500 litrów, posiada 2 pojemniki o pojemności 2.000 litrów. - Urząd Gminy Strawczyn 1. 500 litrów, posiada 4 pojemniki Rozładunek winien się odbywać przy zastosowaniu pompy przy autocysternie zawierającej legalizowany licznik. Dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego ekologicznego fakturowana będzie w litrach w temperaturze referencyjnej 15ºC i potwierdzona wydrukiem z autocysterny. Cena oferty zostanie obliczona na podstawie ceny producenta oleju netto podanej w jego cenniku oraz podatku VAT z dnia 06.12.2012 r., godz.00. Wysokość marży, bądź upustów jest stała w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zakupu oleju, z uwagi na faktyczne potrzeby..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1.000 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, iż posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium ( forma dokumentu zgodnie z rozdziałem IX SIWZ ) 5. Zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy) o którym mowa w Pkt V ppkt 3 siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku udzielenia zamówienia dla podwykonawcy zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego nie ulegają zmianie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniedbania podwykonawców w takim stopniu jakby to były działania własne. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: a) wystąpią istotne zmiany w zakresie świadczonych dostaw, b) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; c) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmiany stawki podatku VAT d) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające z cennika producenta oleju, dotyczące ceny netto oleju i zaakceptowane przez zamawiającego e)zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty f) zmiany w trakcie wykonywania umowy z powodu zmiany przepisów, norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; g) zmiany rachunków bankowych, z których lub na które dokonywane będą przelewy; h) zdarzeń losowych; i) klęsk żywiołowych i warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację zamówienia; 5. Umowy o realizację zamówienia zawarte zostaną odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne gminy, z Wykonawcą wyłonionym przez gminę wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wszystkie jednostki organizacyjne będą miały takie same prawa do zawarcia umów, tj. zgodnie z postanowieniami określonymi w dokumentacji przetargowej, mając na uwadze uwzględnienie faktycznych potrzeb danej jednostki - organizacyjnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie