artykuł nr 1

Znak: ZP-341/12/08

Strawczyn: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie

Numer ogłoszenia: 85725 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót
- Ocieplenie budynku warstwą styropianu gr. 12 cm - 1970 m2
- Otynkowaniu budynku systemem dociepleń metodą lekką - mokrą - 1930 m2
- Usunięcie istniejącego stropodachu (do płyty stropowej nad ostatnią kondygnacją) wraz ze ściankami ażurowymi oraz szczytami - 745 m2
- Nadbudowa dachu dwuspadowego o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej wraz z pokryciem blachą dachówkową - 1025 m2
- Wymurowanie (wydłużenie) istniejących kominów ponad nowy dach w tym: wieloprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł - 89,13 m3, spalinowe i dymowe kanały z pustaków ceramicznych - 292,63 m
- Wykonanie dodatkowych biegów schodów wewnętrznych na poddasze jako kontynuację schodów wewnętrznych budynku
- Oddzielenie klatki schodowej od poddasza poprzez wymurowanie ścianek działowych
- Montaż okien połaciowych (40 szt.), klap dymowych (2 szt.), wyłazu dachowego (1 szt.) oraz ław kominiarskich (51,5 m) i stopni kominiarskich (140 szt.)
- Likwidacja otworu po istniejącym wyłazie dachowym - o wym. 1,10 x 1,10 m (1 szt.)
- Wykonanie dobudowy szybu dźwigu osobowego wraz z przebiciami otworów drzwiowych i instalacją elektryczną.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez biuro projektowe DOM Z KLASĄ Kielce ul. Staszica 1 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
b) przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
c) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wadium może być wniesione w:
    a) pieniądzu,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    c) gwarancjach bankowych,
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275).
    4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
    Bank Spółdzielczy Łopuszno O/Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie..
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych p łatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego zał Nr 4 do niniejszej SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał

    g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz elektrycznej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    h) Dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia w wykonywaniu robót j.w. Wykonawca powinien sporządzić wykaz wykonanych przez niego w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie robót polegających na budowie, modernizacji lub remoncie obiektów kubaturowych z podaniem nazwy zamówienia, terminu realizacji, wartości, nazwy i adresu Zamawiającego wg wzoru stanowiący zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ.
    Aby spełnić warunek wartość wykazanych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto łącznie.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    i) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

---------------------------------------------------
Załączniki

1. Specyfikacja

2. Załączniki Nr 1-5

3. Załącznik 6

4. Załącznik Nr 7