Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510555334-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.
Gmina Strawczyn: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest planowane do współfinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej” edycja 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602867-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540224968-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://www.strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie dotyczy zadania pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące” (zw. rozbudową szkoły). Inwestycja planowana jest do dofinansowana z RPO WŚ na lata 2014-2020 oraz programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej” edycja 2020 oraz budżetu Gminy Strawczyn. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące” (zw. dalej rozbudową szkoły): Zakres prac do wykonania obejmuje: – rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące na działce ewid. Nr 755/11 w Rudzie Strawczyńskiej wraz z wyposażeniem sportowym Sali gimnastycznej – wewnętrzne instalacje wod.- kan., C.O., wentylacja mechaniczna i elektryczna; – instalacje zewnętrzne gazowe wraz z zbiornikiem na gaz (poj.4,85m3) – przyłącze kanalizacji sanitarno-wodociągowe; – zagospodarowanie terenu działki polegające na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych; – pojemniki na śmieci z możliwością segregacji; – nasadzenia drzew; – zieleń niska urządzona; – elementy małej architektury: stojak na rowery, ławki, kosze na śmieci - rozbiórka istniejących budynków gospodarczych. Istniejący budynek Szkoły Podstawowej od strony wschodniej zostanie rozbudowany o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące. Rozbudowa będzie funkcjonalnie połączona z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej za pomocą łącznika. Budynek będzie funkcjonalnie połączony z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej w poziomie parteru i piwnic. W łączniku będzie się znajdować sala przedszkolna, szatnie oraz komunikacja. Planowany do rozbudowy budynek szkoły podstawowej będzie budynkiem III-kondygnacyjnym (parter, piętro, poddasze), o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, żelbetowe belki i słupy, prefabrykowany gęstożebrowy strop pokryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, o kącie spadku połaci 30o, pokrycie dachu z blachy na rąbek. Łącznik o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, żelbetowe belki i słupy, prefabrykowany gęstożebrowy strop. Nad łącznikiem będzie się znajdować taras na dachu z dostępem z kondygnacji piętra budynku projektowanej szkoły podstawowej. Charakterystyka robót: 1. Sala gimnastyczna, budynek I-kondygnacyjny, o szkielecie nośnym złożonym z żelbetowych słupów i stalowych dźwigarów kratowych, wypełnienie między słupami ścianami nośnymi murowanymi. Dach o kącie spadku połaci 5º; pokrycie dachu płytą warstwową z wypełnieniem poliuretanowym. 2. Wysokość budynku – 14,89 m ( budynek III-kondygnacyjny); – 8,41m ( budynek sali gimnastycznej I kondygnacyjny); – 4,28m ( łącznik, budynek I-kondygnacyjny); 3. Ilość kondygnacji nadziemnych – łącznik- budynek parterowy; – budynek III kondygnacyjny (parter, piętro, poddasze, strych nieużytkowy); – sala gimnastyczna- budynek parterowy; 4. Geometria dachu: – dach wielospadowy kąt nachylenia połaci dachowych budynku szkoły 30o, – dach dwuspadowy, kąt nachylenia połaci dachowych sali gimnastycznej 5o, 5. Liczba miejsc parkingowych: 22 miejsca parkingowe (w tym 4 miejsca parkingowych dla osób niepełnosprawnych) 6. Linia zabudowy: - linia zabudowy dla budynku szkoły 108 m od krawędzi jezdni. 7. Nawierzchnia dróg wewnętrznych: • kostka brukowa betonowa brukowa gr. 8cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. 8. Nawierzchnia miejsc parkingowych: • wielootworowe płyty betonowe gr. 10cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. 9. Nawierzchnia chodników: • kostka brukowa betonowa gr. 8cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich postanowień nałożonych na Zamawiającego – Decyzją Starosty Kieleckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę Nr 1353/2018 z dnia 30.07.2018 r. w terminie określonym w dziale V niniejszej SIWZ. 10) Uzyskanie wszelkich uzgodnień, przeglądów i kontroli w celu oddania obiektu do użytkowania i jego prawidłowego funkcjonowania leży po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262800-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45422100-2, 45261200-6, 45233161-5, 45111291-4, 45112710-5, 77310000-6, 45112720-8, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4086997.13
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 19
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo – Budowlane Paweł Kmiecik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Falki 9
Kod pocztowy: 28-114
Miejscowość: Gnojno
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3872040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3872040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5916915.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.