Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510090867-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.
Gmina Strawczyn: Przebudowa drogi gminnej ul. Piłkarzy w msc. Oblęgorek Gmina Strawczyn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518000-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://www.strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Piłkarzy w msc. Oblęgorek Gmina Strawczyn.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa drogi gminnej ul. Piłkarzy w msc. Oblęgorek Gmina Strawczyn 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej – ul. Piłkarzy (dz. nr ewid. 745/108, 745/112) w msc. Oblęgorek obejmuje odcinek od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową nt 0487T) do km 0+327,00 (kilometraż roboczy). Zadaniem planowanej inwestycji komunikacyjnej jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego poprzez odnowę nawierzchni na całej szerokości jezdni. Funkcją obiektu jest obsługa komunikacyjna oraz poprawienie bezpieczeństwa, poprzez poszerzenie istniejącej nawierzchni (od km 0+120 do km 0+327) lub odnowę nawierzchni na całej szerokości jezdni. Założenia dotyczące przebudowy drogi: Długość odcinka 327,00 m, Obciążenie ruchem – 110 kN/oś, Kategoria ruchu – KR1, Prędkość projektowa Vp – 30 km, Liczba jezdni – 1, Liczba pasów ruchu - 2, Szerokość jezdni – 5,00 m Szerokość pasa ruchu – 2,50 m Pobocze gruntowe doziarnione kruszywem – 1,00 m, Pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o spadku 2% Konstrukcja drogi Założenia wstępne: Obciążenie ruchem – 110 kN/oś, Kategoria ruchu – KR1 Istniejące pobocza gruntowe, Głębokość przemarzania gruntu – 1,20 m, Grupa nośności podłoża – G2. Konstrukcja jezdni drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+120 : 4 cm w-wa wzmacniająco wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W 4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S Konstrukcja jezdni drogi na odcinku od km 0+120 do km 0+327 : 15 cm w-wa wyrównania kruszywem łamamanym stabilizowanym mechanicznie (0/31,5 mm) 4 cm w-wa wzmacniająco wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W 4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S Konstrukcja jezdni drogi na poszerzeniu nawierzchni drogi na odcinku od km 0+120 do km 0+327 ( z 3,00 m do 5,00 m) w tym na placu do zawracania : 15 cm wzmocnione podłoże ze stabilizacji cementem o wytrzymałości Rm = 2,50 MPa 22 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm 4 cm w-wa wzmacniająco wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W 4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S Roboty obejmują również wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy ? 40, kanału technologicznego oraz wymianę istniejących przepustów. Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Teren inwestycji jest ogólnodostępny i wykonawcy mają do niego dostęp w każdej chwili bez udziału zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 225672.92
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 277577.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277577.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 403781.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.