Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno komunikacyjnych w ramach projektu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno komunikacyjnych w ramach projektu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu, wymienionych poniżej: 1)Przenośny komputer dla ucznia z oprogramowaniem ilość 16 szt., 2)Przenośny komputer dla nauczyciela z oprogramowaniem ilość 1 szt., 3)Szafa do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów na min. 20 szt. notebooków, ilość 1 szt., 4)Wizualizer szt. 1, 5)Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej ilość 2 szt., 6)Router z wbudowanymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (ips), ilość 1 szt., 7)Punkty dostępowe połączone mają być z ruterem za pomocą skrętki kat. 5e umieszczonej w korytkach elektroinstalatorskich. Przybliżona odległość punktów dostępowych od rutera - 20m. 2. Pomoce dydaktyczne winny spełniać następujące warunki: a)posiadają deklarację CE, b)posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c)w przypadku komputerów przenośnych spełniają wymogi Energy Star 5.0, d)są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e)okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata na cały przedmiot zamówienia. 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne winny spełniać parametry techniczne co najmniej takie jak określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Dostarczony sprzęt musi być zainstalowany w Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu i skonfigurowany zgodnie z jego wymaganiami. 5.Do zakresu przedmiotu zamówienia wlicza się także przeprowadzenie szkoleń dla administratorów (nauczycieli) Zamawiającego dotyczących dostarczonego przedmiotu zamówienia. Szczegółowość, poziom i czas szkoleń Wykonawca musi dobrać tak, aby każdy przeszkolony administrator Zamawiającego był w stanie administrować dostarczonymi pomocami dydaktycznymi. 6.Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli z obsługi sprzętu. 7. Do zakupionych pomocy dydaktycznych należy dołączyć niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. 9. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką zamówienia i mają na celu wskazanie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne. Wymienione w załączniku wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego leży po stronie wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego w granicach oszczędności uzyskanych w wyniku przeprowadzonego postępowania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc zł.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Zestawienie elementów składowych wg. wzoru załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dowód wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz - oryginał)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) W przypadku działania siły wyższej powodującej k0onieczność wprowadzenia zmian. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie lub szereg zdarzeń obiektywnie nie zależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć. Wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej. b) Zmiany terminów płatności gdy o taką zmianę wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili składania oferty. c) Wystąpienia zmian w których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansujących przedmiot umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane będzie w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak