Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240205 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora w zakresie projektu pn. Radosne Maluszki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora w zakresie projektu pn. Radosne Maluszki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Przedmiot zamówienia obejmuje : Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Świadczenie usług w zakresie koordynacji projektu na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby zadania pn Radosne Maluszki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, polegających w szczególności na: a) koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, b)kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej c) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach d) przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników e) niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań, f) przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej- tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Wdrażającej po zakończeniu realizacji projektu, g) zarządzanie członkami zespołu projektowego - Koordynacja prac zespołu projektowego h) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, i) prowadzenie dokumentacji projektu, j) dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL, k) prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, l) prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu, ł) przygotowanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności i Harmonogramów rzeczowo-finansowych - terminowe rozliczanie, m) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR związanych z projektem, n) dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. Koordynator Projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie minimum 50 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji zadania Koordynatora udostępni w Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu pomieszczenie, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15600,00
Oferta z najniższą ceną: 15600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.