Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527378-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik, gmina Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zadania jest budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik o długości 545,78 mb. Roboty obejmują przebudowę istniejącej nawierzchni tłuczniowo - gruntowej o szerokości od 2,70 do 3,50 m poprzez wykonanie nowej podbudowy drogi i nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z budową dwóch zawrotek. Ponadto wykonane będą roboty towarzyszące: zjazdy, stała organizacja ruchu polegająca na ustawieniu pionowych znaków fluorescencyjnych oraz oświetlenie drogowe hybrydowe w ilości 5 lamp. Budowa drogi gminnej obejmuje parametry: - Łączna długość odcinków drogi objętej budową 545,78mb w tym dwa place do zawracania samochodów gdzie: - odcinek A-B -345,30mb - odcinek C-D -132,29mb w tym plac do zawracania samochodów - odcinek E-F -68,19mb w tym plac do zawracania samochodów - Szerokość jezdni – 5,0m - Szerokość poboczy 2x 0,75m Budowa drogi polegać będzie na: - Wymianie nawierzchni tłuczniowo-gruntowej na jezdnię o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - Jezdnia nowej nawierzchni wykonana będzie z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości łącznej 8cm (warstwa wiążąca 4cm + warstwa ścieralna 4cm) - Podbudowa drogi wykonana z kruszywa łamanego warstwa grubości łącznej 20 cm(warstwa dolna 10cm , warstwa górna 10cm) - Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa gr 15cm - Pobocze z kruszywa łamanego o grubości 15cm Parametry techniczne projektowanej drogi -droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa, dwupasmowa -kategoria drogi: gminna -klasa D „dojazdowa” -prędkość projektowana: 30km/h -nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej -pobocza obustronne, utwardzone kruszywem asfaltowym -spadek poprzeczny jezdni: dwustronny o nachyleniu 2% Za początek projektowanej budowy drogi gminnej pomiędzy ulicą Strażacką a ulicą Św. Tekli w m. Promnik przyjęto granice pasa drogowego ul. Strażackiej km 0+004,67. Koniec projektowanego odcinka to ul. Św. Tekli. W km 0+178,77 na odcinku A-B znajduje się środek skrzyżowania od którego odchodzi odcinek C-D (strona lewa) i odcinek E-F (strona prawa ). Zaprojektowano również zjazdy indywidualne do posesji o następujących parametrach: - jezdnia szerokości 3,5m - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów i drogi wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=3m - nawierzchnia z kostki betonowej wibraprasowanej gr. 8cm Konstrukcja jezdni drogi gminnej oraz placów do zawracania: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej o gr.4cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowej o gr.4cm - podbudowa w-wa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm - podbudowa w-wa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa o gr. 15 cm Pobocze - z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.15cm W ramach realizacji zadania zostaną również wykonane dwa przejścia dla pieszych z oznakowaniem aktywnym (oznakowanie pionowe na tle fluorescencyjnym oraz poziome). Przed rozpoczęciem prac należy opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1)Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2)Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3)Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4)Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5)Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6)Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8)Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45111200-0, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 466343.15
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: „ALBUD” Błaszczyk, Bednarczyk-Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Oblęgorek, ul. H. Sienkiewicza 40
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 544476.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 544476.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 649950.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Podwykonawstwo z branży budowlanej
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.