artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedź - Hochlówka Gmina Strawczyn
Numer ogłoszenia: 68467 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32485 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedź - Hochlówka Gmina Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedź - Hochlówka Gmina Strawczyn od km 0+000,00 do km 0+855,00 Dla przebudowy drogi przyjęto następujące wymiary geometryczne: - szerokość jezdni: od km 0+000,00 do km 0+063,20 - 4,80m od km 0+063,20 do km 0+082,00 - odcinek zwężenia jezdni z 4,80m do 4,50m od km 0+082,00 do km 0+767,84 - 4,50m od km 0+767,84 do km 0+787,84 - odcinek poszerzenia jezdni z 4,50m do 5,00m od km 0+787,84 do km 0+855,00 - 5,00m - całkowita długość drogi: 855,00m - spadek poprzeczny jezdni: od km 0+000 do km 0+275 - jednostronny 2% od km 0+295 do km 0+760 - daszkowy 2% od km 0+780 do km 0+855 - jednostronny 2% od km 0+275 do km 0+295 oraz od km 0+760 do km 0+780 - odcinki zmiany spadku poprzecznego jezdni Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez zastosowanie przykrawędziowych ścieków betonowych, ścieków korytkowych z kratką oraz korytek krakowskich (górskich). Konstrukcję przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz.U. Nr 43 z 1999r.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie dla następujących danych wyjściowych: - kategoria ruchu KR2; - obciążenie pojazdem o masie rzeczywistej całkowitej do 40 T. Dla przedmiotowej drogi przyjęto wprowadzenie następujących warstw: - mieszanka mineralno-asfaltowa, warstwa ścieralna AC11S 4 cm - mieszanka mineralno-asfaltowa, warstwa wiążąca AC22W 6 cm - podbudowa z kruszywa 0-31,5 stab. mechanicznie 10 cm - podbudowa z kruszywa 0-63 stab. mechanicznie 15 cm - warstwa mrozoochronna (piasek lub pospółka) 20 cm - grunt rodzimy G1 W ramach robót należy wykonać: Pobocza - szerokość 0,75m - kruszywo 0-31,5 stabilizowane mechanicznie 10 cm Pobocza z kostki betonowej - szerokość 1,20m (jednostronne); szerokość zmienna (obustronne): - kostka brukowa betonowa 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - chudy beton około 22 cm - warstwa mrozoochronna (piasek lub pospółka) 20 cm - grunt rodzimy G1 Przebudowa drogi obejmuje również: - wykonanie stałej organizacji ruchu Szczegóły dotyczące projektowanego oznakowania w opracowaniu Projekt stałej organizacji ruchu. - wykonanie oświetlenia hybrydowego drogowego w ilości 15 szt. o mocy opraw 48 W - lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym. Zadanie II. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedź - Hochlówka Gmina Strawczyn od km 0+855,00 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 0492T Zakres robót obejmuje: - wymianę przepustu. Przepust z rury HDPE ?600, długości 8,00m. - wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - rozbiórka progów zwalniających z kostki betonowej wraz z przebrukowaniem nawierzchni - ukształtowanie progów zwalniających w nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie z chudego betonu 3. Wykonanie zadań obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący załącznik. 11) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie budowy wraz z wszystkimi uzgodnieniami przed rozpoczęciem robót budowlanych 12) Sporządzenie programu zapewnienia jakości robót - przed rozpoczęciem prac. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia winny być zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego winny posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry technicznei jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.30.00-9, 45.31.61.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH FART Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 268A, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 859032,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 792059,81

  • Oferta z najniższą ceną: 792059,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1079379,12

  • Waluta: PLN .