artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn
Numer ogłoszenia: 237133 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219379 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i doposażenie istniejących placów zabaw w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn dla oddziałów przedszkolnych w: 1) Szkole Podstawowej w Strawczynie, 2) Szkole Podstawowej w Oblęgorku, 3) Szkole Podstawowej w Promniku, 4) Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, 5) Szkole Podstawowej w Korczynie, 6) Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu, 7) Szkole Podstawowej w Chełmcach. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje. 2.1. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie. 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 154,06 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 154,06 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 106 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie: - z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie - na długości 75 mb, - z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 150 cm, powlekanej, na słupkach stalowych kotwionych w gruncie w stopie betonowej - na długości 31 mb. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 45,94 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) ścianka wspinaczkowa, 1 szt. 2) drabinka łukowa, 1 szt. 3) piaskownica, 1 szt. 4) tablica kółko i krzyżyk, 1 szt. 5) bujak na sprężynie auto szt.1, 6) karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7) huśtawka wagowa koniki szt. 1, 8) karuzela krzyżowa szt. 1, 9) sklepik z tablicą magnetyczną szt. 1, 10) ławki z wieszakiem szt.3, 11) stolik z ławkami szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.2. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 82,80 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 148,42 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 60 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 51,58 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) huśtawka podwójna - siedziska z gumowych deseczek szt. 1, 2) huśtawka równoważna - huśtawka wagowa czteroosobowa szt. 1, 3) piaskownica szt.1, 4) tablica kółko i krzyżyk szt.1, 5) bujak na sprężynie szt. 3, 6) karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7) pociąg lokomotywa z wagonem szt. 1, 8) stolik z ławkami szt.2. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.3. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Promniku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 70,62 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 70,62 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 45 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 129,38 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) zestaw zabawowy szt.1, 2) karuzela krzyżykowa szt.1, 3) huśtawka wagowa koniki szt.1, 4) kosz na śmieci szt. 1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.4. Plac zbaw przy Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 50,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 50,00 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 120,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Roboty porządkowe. 2.5. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Korczynie 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 95,62 m2, 2. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) Zestaw zabawowy linarium stożek - 2 szt. 2) Karuzela tarczowa - 1 szt, 3) Karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt. 4) Drążki do przewrotów potrójne - 2 szt. 5) Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem deseczką i koszykiem - 1 szt. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Roboty porządkowe. 2.6. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 100,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej, o łącznej ilości 100,00 m2 . 3. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) zestaw zabawowy szt.1, 2) karuzela platformowa z kierownicą i siedziskami szt.1, 3) ścianka wspinaczkowa potrójna szt.1, 4) bujak sprężynowy, jednoosobowy auto szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 4. Roboty porządkowe. 2.7. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Chełmcach 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 90,05 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 90,05 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 50,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 109,95 m2 4. Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. 3. Wykonanie zmówienia obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną, archeologiczną (o ile konieczne) i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów (o ile wymagane), a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący załącznik. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.). Wszystkie dostarczone materiały wymagane w realizacji zamówienia powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dane urządzenie czy wyposażenie nie może być wcześniej używane, oraz winno posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 4. Wymagany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata na cały przedmiot zamówienia i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.11.12.13-4, 71.33.20.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe APIS J. Oziębło, ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262652,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 346133,92

  • Oferta z najniższą ceną: 346133,92 / Oferta z najwyższą ceną: 379900,00

  • Waluta: PLN.

Dostępne kategorie:
ZP.271.1.2014 (Wykonanie dokumentacji)
ZP.271.2.2014 (Dostawa oleju)
ZP.271.3.2014 (Zakup kruszywa)
ZP.271.4.2014 (Roboty walcem, równiarką, koparką)
ZP.271.5.2014 (Transport kruszywa)
ZP.271.6.2014 (Krótkie odcinki kanalizacji)
ZP.271.7.2014 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.8.2014 (Studium)
ZP.271.9.2014 (Dokum. na drogi i chodniki))
Pelet SCKiS
ZP.271.10.2014 (Zagosp. terenu przy OLIMPICu)
ZP.271.11.2014 (Łaźnia)
ZP.271.12.2014 (Parking Strawczyn)
ZP.271.13.2014 (Budowa boisk)
ZP.271.14.2014 (Dostawa sprz. komp.)
ZP.271.15.2014 (Remont dróg)
ZP.271.16.2014 (Dostosowanie oddziałów przedszk.)
ZP.271.17.2014 (Dost. sprzętu komp)
Olej opałowy SCKiS
ZP.271.18.2014 (Klimatyzacja)
ZP.271.19.2014 (Chodnik Kuźniaki)
OSP Strawczyn (Samochód)
ZP.271.20.2014 (Budowa boisk)
ZP.271.21.2014 (Rozbudowa ujęcia wody)
ZP.271.22.2014 (OLIMPIC)
ZP.271.23.2014 (Termomodernizacja)
ZP.271.24.2014 (Dost. sprzętu komp.)
ZP.271.25.2014 (Kredyt)
ZP.271.26.2014 (Dostawa sprz. komp.)
ZP.271.27.2014 (Ewidencja dróg)
ZP.271.28.2014 (Remonty drog)
ZP.271.29.2014 (Kanalizacja)
ZP.271.30.2014 (Kanal. Oblęgór projekt)
ZP.271.31.2014 (OSP Hucisko)
ZP.271.32.2014 (Ciąg pieszy)
ZP.271.33.2014 (Remont dróg)
ZP.271.34.2014 (Wykluczenie cyfrowe)
ZP.271.35.2014 (Place zabaw)
ZP.271.36.2014 (Madejówka)
ZP.271.37.2014 (Pelet)
ZP.271.38.2014 (Usuwanie odpadów)
Jelcz 004 (sprzedaż)
ZP.271.39.2014 (Chodnik Kuźniaki)
ZP.271.40.2014 (Termomodernizacja II)
ZP.271.41.2014 (Promnik Centrum)
ZP.271.42.2014 (Usług. Energ.)
ZP.271.43.2014 (Obsługa bankowa)
ZP.271.44.2014 (Boisko Korczyn)
ZP.271.45.2014 (Place zabaw)
ZP.271.46.2014 (Kuźniaki chodnik)
ZP.271.47.2014 (Niskaemisja)
ZP.271.48.2014 (Zakup energii)
ZP.271.49.2014 (Paliwo)
ZP.271.50.2014 (Olej grzewczy)