Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200271 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały edukacyjne, programy multimedialne, książki ), sprzętu komputerowego i audiowizualnego, wyposażenia oraz materiałów piśmienniczych i eksploatacyjnych w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie w ramach projektu pt. Szansa na równy start.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały edukacyjne, programy multimedialne, książki ), sprzętu komputerowego i audiowizualnego, wyposażenia oraz materiałów piśmienniczych i eksploatacyjnych w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie w ramach projektu pt. Szansa na równy start realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic z jakości usług edukacyjnych. Powyższe zakupy winny być dostarczone na miejsce wskazane przez zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 następujące części: Część I. Pomoce dydaktyczne Część II. Sprzęt komputerowy i audiowizualny Część III Materiały biurowe i eksploatacyjne Część IV Wyposażenie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Wszystkie pomoce muszą być wolne od wad dopuszczone na rynku do stosowania w placówkach oświatowych . Wszystkie pomoce oraz pozostałe dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty certyfikaty świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone obowiązującymi przepisami .Muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Wymagany okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku do SIWZ pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie spełniał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5 pomoce naukowe, 22114000-2 mapy, słowniki , książki, 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 32300000-6 aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 37440000-4 meble biurowe , 302131000 komputery przenośne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 48.00.00.00-8, 37.44.00.00-4, 30.21.31.00-0, 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33084,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28099,26
Oferta z najniższą ceną: 28099,26 / Oferta z najwyższą ceną: 34107,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2 Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14492,02
Oferta z najniższą ceną: 14492,02 / Oferta z najwyższą ceną: 41430,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4 Nazwa: Zakup wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3050,00
Oferta z najniższą ceną: 3050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5280,00
Waluta: PLN.