Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106195 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 2. Gmina Strawczyn oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 i nr 2 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku umów kompleksowych również świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 5.1.2 oraz 5.2.2). 3. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: - Zespół Placówek - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum - Zespół Placówek - Szkoła Podstawowa w Strawczynie, Niedźwiedź - Szkoła Podstawowa w Strawczynie, Kościelna - Zespół Placówek w Oblęgorku - Szkoła Podstawowa w Strawczynie, Korczyn - Zakład Gospodarki Komunalnej - Szkoła Podstawowa w Strawczynie, Ruda Strawczyńska - SCKiS 4.1. Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 1 634 539,67 kWh (w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2013 r. - 544 567,67 kWh; w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - 1 089 972,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 5.1.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3) Zamawiający oświadcza, iż dla tej części zamówienia Zamawiający osobiście wypowiedział dotychczasowe umowy ze skutkiem na dzień 30.06.2013 r. Dotyczy to punktów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ, numery od 1 do 73. 4) Punkty 74 i 75 posiadają umowy kompleksowe i konieczne będzie ich wypowiedzenie przez Wykonawcę według wskazań opisanych w ust. 4.1) pkt. 2 niniejszego działu. 4.2. Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 1 810 563,08 kWh (w okresie od 01.08.2013 r. do 31.12.2013 r. - 478 977,75 kWh; w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 1 331 585,33 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 5.2.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 5. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny dla punktów ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ (pkt. od 1 do 73). Dla reszty obiektów objętych postępowaniem proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy . 6. Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego wypowiedzenia umów kompleksowych dla jednostek wymienionych w zał. nr 1 i nr 2 do SIWZ. Szczegółowe informacje zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Zakup energii elektrycznej (obrót) - oświetlenie uliczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370570,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 385593,34
Oferta z najniższą ceną: 385593,34 / Oferta z najwyższą ceną: 421717,23
Waluta: PLN.
Część NR: 2 Nazwa: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161738,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178330,62
Oferta z najniższą ceną: 178330,62 / Oferta z najwyższą ceną: 190666,70
Waluta: PLN.