artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w msc. Chełmce wraz z przerzutem ścieków do Strawczynka
Numer ogłoszenia: 164507 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143669 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w msc. Chełmce wraz z przerzutem ścieków do Strawczynka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach polegających na wykonaniu następującego zakresu: a) Kolektor - kanały z rur PVC Ø 200 mm - 15 990mb - rurociąg tłoczny z rur PE Ø90-125 - 4 566 mb - rurociągi ciśnieniowe - 740 mb b) Kolektory boczne - kanały z rur PVC Ø 160 mm - 5 097 mb c) Pompownie - sieciowe 6 szt. - przydomowe 7 szt - modernizacja istn. Pompowni 1 szt Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa. W zakres prac związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru niezależnie od obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy - Prawo budowlane wchodzi: 1. uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 2. czas pracy z ramienia nadzoru winiem być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań zamawiajacego, 3. nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, 4. ścisła współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski, 5. bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy, 6. informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji co najmniej 1 raz w tygodniu, 7. nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 8. sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym złożonych przez Wykonawcę robót, 9. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania, 10. ustalenie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, 11. rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, 12. przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych inwestycji i po okresie rękojmi, 13. nadzór nad usuwaniem wad, usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 14. wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych administracyjnych i finansowych przy realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81967.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie planuje się zrealizować przy udziale środków wspólnotowych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe DOMINIK mgr inż Zbigniew Szczepański, ul. Bohaterów Warszawy 7/72, 25-361 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26229.51
  • Oferta z najniższą ceną: 26229.51 oferta z najwyższą ceną: 216000.00
  • Waluta: PLN.