II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Roboty budowlane obejmują - Powierzchnia zabudowy; 2085,5 m², powierzchnia użytkowa 4636,36 m².
Kubatura budynku 34 024m³.
II.2.2) Opcje:
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Zakończenie: 30.6.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 250 000 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zamawiajacy dopuszcza płatność fakturami częściowymi za wykonaną i odebraną część robót w terminie 30 dni.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
Do potwierdzenia : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy.
Do potwierdzenia : informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert;
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Do potwierdzenia : polisa lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10,0mln PLN.
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 6 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PLN.
III.2.3)Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny .
Do potwierdzenia : wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, związaną z budową od podstaw budynku użyteczności publicznej o kubaturze min 15 000 m³ i wartości nie mniejszej niż 12,0 mln PLN brutto oraz zrealizował jedną robotę budowlaną związaną z budową basenu krytego- wymiary basenu dowolne. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia .
Do potwierdzenia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: 1 kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 2 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych – obejmującej instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno - wentylacyjne oraz instalacje elektryczne i elektroenergetyczne oraz jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności architektoniczno - budowlanej.
Jeżeli w wykazie, o którym mowa w wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tych osób.
Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w/w osób: uprawnienia budowlane osób wskazanych w wykazie oraz aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2. KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
Numer Postępowania ZP 341/7/09.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 27.5.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
27.5.2009 - 14:00.
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
V.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert:
Data: 27.5.2009 - 14:15.
Miejsce: Urzęd Gminy w Strawczynie pokój nr 5.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Zintegrowany program Operacyjny Rozwoju Regionalnego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.4.2)Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania Zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora pocztowego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu. Szczegółowe kwestie odnoszące się do odwołania przedstawione są w art 184-193 ustawy PZP.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.