artykuł nr 1

Znak: ZP-341/22/08

Strawczyn: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej.
Numer ogłoszenia: 259219 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 192194 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Roboty 1. Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac mających na celu przystosowanie pomieszczeń administracyjnych w budynku SP i Gimnazjum w Oblęgorku do obecnie obowiązujących przepisów oraz zmianę ich funkcji na gabinety lekarskie wraz z niezbędnym zapleczem, w tym: - wyburzenie części ścian i wykonanie nowych, - wykonanie nowoprojektowanych i zamurowanie usuwanych otworów drzwiowych wraz z montażem nich odpowiednich stolarek, - zainstalowanie wentylacji mechanicznej i doprowadzenie jej do pomieszczeń, - wykonanie tynków wewnętrznych oraz wykonanie okładzin ścian, - wymiana posadzek, - rozbudowa poszczególnych odcinków instalacji wewnętrznych, tj. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej i wentylacji, - wykonanie niezbędnych robót elektrycznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148541.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe MAGAD Paweł Jarząb, ul. Warszawska 166/32, 25-414 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104891.75
  • Oferta z najniższą ceną: 104891.75 oferta z najwyższą ceną: 112975.27
  • Waluta: PLN.