artykuł nr 1

ZP-341/1/2008/OSP

Promnik: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 do OSP w Promniku
Numer ogłoszenia: 157703 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Promniku, ul. Strażacka 4, 26-067 Promnik, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3038497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Straże Pożarne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 do OSP w Promniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 do Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku 2. Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne: Wymagania sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby samochód posiadał świadectwo dopuszczenia ( w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002) lub pozytywną opinię Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213; 05-420 Józefów k/Otwocka. Oryginał świadectwa dopuszczenia lub pozytywną opinię CNBOP winien być przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno - jakościowego przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 PZP, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość dostawy nie może być niższa niż 80.000,00 złotych brutto z załączeniem dokumentów, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. c) wykaz dostaw za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zawierający co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, a wartość dostawy nie może być niższa niż 80.000,00 złotych brutto - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. d) dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający oceni spełnianie warunków w sposób spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy



===============================

ZAPYTANIA DO PRZETARGU

I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA


Zapytanie Nr 1

Odpowiedź na zapytanie Nr 1