Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby administracji przedszkola i biura projektu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017 Wartość bez VAT 2357.72 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 6 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: GRAFIT Hurtownia Artykułów Papierniczych, Biurowych i Zabawek Urszula Kowalczyk tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3061.62 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1780.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4415.70 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego do utrzymania porządku w obiekcie przedszkola w tym pomieszczeniach administracyjnych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017 Wartość bez VAT 3008.13 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: MERIDA Sp. z o.o. nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3583.11 Oferta z najniższą ceną/kosztem 3583.11 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11832.60 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu technicznego do utrzymania porządku w obiekcie przedszkola w tym pomieszczeniach administracyjnych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017 Wartość bez VAT 2276.42 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: „DRZEWIARZ – BIS” Sp. z o.o. nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2876.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2876.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5500.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Ogłoszenie nr 577246-N-2017 z dnia 2017-08-24 r.
Kod CPV |
30191400-8 |
30195000-2 |
42994230-1 |
18141000-9 |
18900000-8 |
39224300-1 |
39224200-0 |
39224340-3 |
43132100-8 |
44423200-3 |
44512000-2 |
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40,00 |
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby administracji przedszkola i biura projektu |
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40,00 |
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego do utrzymania porządku w obiekcie przedszkola w tym pomieszczeniach administracyjnych |
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40,00 |
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa sprzętu technicznego do utrzymania porządku w obiekcie przedszkola w tym pomieszczeniach administracyjnych |
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40,00 |