Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106175 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie o przepustowości 1000 m3/d dla RLM = ok. 7200 z możliwością rozbudowy do 1500 m3/d wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych opracowań i uzgodnień potrzebnych do wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe, uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego oraz pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego. Zakres Projektu budowlano-wykonawczego - projekt technologiczny, - projekt architektoniczny, - projekt konstrukcyjny, - projekt sieci zewnętrznych i wewnętrznych, - projekt branży elektrycznej, - projekt automatyki (w tym wizualizacja oraz przekaz i odbiór informacji), - projekt drogowy z komunikacją pieszą i ukształtowaniem terenu, - projekt zieleni, - inne pozostałe niezbędne projekty branżowe - szczegółowy opis proponowanej technologii oczyszczania ścieków z przedstawieniem metody przeróbki osadu (część opisowa i graficzna) wraz ze schematem technologicznym - w celu weryfikacji przez zamawiającego zgodności propozycji z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji przetargowej, zał. Nr 2 2.1 Obiekty towarzyszące poza terenem oczyszczalni ścieków które winny być uwzględnione w kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej: a) wodociąg zasilający oczyszczalnię, L = ok. 220m; b) linia energetyczna zasilająca oczyszczalnię, L = ok. 320m; c) kanał ścieków oczyszczonych L = ok. 140m wraz z wylotem do odbiornika; d) droga dojazdowa do oczyszczalni. L = ok. 280m; 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w zał. Nr 1. do SIWZ Wszystkie prace projektowe lub czynności nie opisane w zał. 1, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3 Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi dot. oczyszczalni ścieków - załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 74.23.22.00-6, 74.23.22.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73800,00
Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 354363,00
Waluta: PLN.
Strawczyn: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie
Numer ogłoszenia: 106175 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie o przepustowości 1000 m3/d dla RLM = ok. 7200 z możliwością rozbudowy do 1500 m3/d wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych opracowań i uzgodnień potrzebnych do wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe, uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego oraz pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego. Zakres Projektu budowlano-wykonawczego - projekt technologiczny, - projekt architektoniczny, - projekt konstrukcyjny, - projekt sieci zewnętrznych i wewnętrznych, - projekt branży elektrycznej, - projekt automatyki (w tym wizualizacja oraz przekaz i odbiór informacji), - projekt drogowy z komunikacją pieszą i ukształtowaniem terenu, - projekt zieleni, - inne pozostałe niezbędne projekty branżowe - szczegółowy opis proponowanej technologii oczyszczania ścieków z przedstawieniem metody przeróbki osadu (część opisowa i graficzna) wraz ze schematem technologicznym - w celu weryfikacji przez zamawiającego zgodności propozycji z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji przetargowej, zał. Nr 2 2.1 Obiekty towarzyszące poza terenem oczyszczalni ścieków które winny być uwzględnione w kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej: a) wodociąg zasilający oczyszczalnię, L = ok. 220m; b) linia energetyczna zasilająca oczyszczalnię, L = ok. 320m; c) kanał ścieków oczyszczonych L = ok. 140m wraz z wylotem do odbiornika; d) droga dojazdowa do oczyszczalni. L = ok. 280m; 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w zał. Nr 1. do SIWZ Wszystkie prace projektowe lub czynności nie opisane w zał. 1, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3 Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi dot. oczyszczalni ścieków - załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 74.23.22.00-6, 74.23.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4 000 zł (słownie złotych: cztery tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał minimum dwa projekty na budowę oczyszczalni ścieków o wielkości porównywalnej do przedmiotu zamówienia m.in. Qdśr = 800 m3/d. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu usług i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winien być załączony dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminowo.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie warunku, że dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., gaz i c.o. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane wg przepisów wcześniej obowiązujących.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dowód wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz - oryginał dokumentu), wraz z ofertą. 6. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom które należy złożyć: - wyniki analiz ścieków wykonane przez laboratorium akredytowane lub inspekcji ochrony środowiska potwierdzające osiąganie jakości ścieków oczyszczonych zgodnie z aktualnym dla danego obiektu pozwoleniem wodno-prawnym, z co najmniej 2 oczyszczalni zaprojektowanych przez Wykonawcę. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, b) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie z budżetu Gminy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
==========================
==========================