artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie
Numer ogłoszenia: 148925 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106175 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie o przepustowości 1000 m3/d dla RLM = ok. 7200 z możliwością rozbudowy do 1500 m3/d wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych opracowań i uzgodnień potrzebnych do wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe, uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego oraz pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego. Zakres Projektu budowlano-wykonawczego - projekt technologiczny, - projekt architektoniczny, - projekt konstrukcyjny, - projekt sieci zewnętrznych i wewnętrznych, - projekt branży elektrycznej, - projekt automatyki (w tym wizualizacja oraz przekaz i odbiór informacji), - projekt drogowy z komunikacją pieszą i ukształtowaniem terenu, - projekt zieleni, - inne pozostałe niezbędne projekty branżowe - szczegółowy opis proponowanej technologii oczyszczania ścieków z przedstawieniem metody przeróbki osadu (część opisowa i graficzna) wraz ze schematem technologicznym - w celu weryfikacji przez zamawiającego zgodności propozycji z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji przetargowej, zał. Nr 2 2.1 Obiekty towarzyszące poza terenem oczyszczalni ścieków które winny być uwzględnione w kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej: a) wodociąg zasilający oczyszczalnię, L = ok. 220m; b) linia energetyczna zasilająca oczyszczalnię, L = ok. 320m; c) kanał ścieków oczyszczonych L = ok. 140m wraz z wylotem do odbiornika; d) droga dojazdowa do oczyszczalni. L = ok. 280m; 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w zał. Nr 1. do SIWZ Wszystkie prace projektowe lub czynności nie opisane w zał. 1, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3 Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi dot. oczyszczalni ścieków - załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 74.23.22.00-6, 74.23.22.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa i Instalacji ABT Spółka z o.o., ul. Bór 139, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 354363,00

  • Waluta: PLN.

artykuł nr 2

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 3

Zapytania nr 1, nr 2 + Odpowiedź

artykuł nr 4

Ogłoszenie o zamówieniu

Strawczyn: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie
Numer ogłoszenia: 106175 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej oczyszczalni ścieków w Korczynie o przepustowości 1000 m3/d dla RLM = ok. 7200 z możliwością rozbudowy do 1500 m3/d wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych opracowań i uzgodnień potrzebnych do wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe, uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego oraz pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego. Zakres Projektu budowlano-wykonawczego - projekt technologiczny, - projekt architektoniczny, - projekt konstrukcyjny, - projekt sieci zewnętrznych i wewnętrznych, - projekt branży elektrycznej, - projekt automatyki (w tym wizualizacja oraz przekaz i odbiór informacji), - projekt drogowy z komunikacją pieszą i ukształtowaniem terenu, - projekt zieleni, - inne pozostałe niezbędne projekty branżowe - szczegółowy opis proponowanej technologii oczyszczania ścieków z przedstawieniem metody przeróbki osadu (część opisowa i graficzna) wraz ze schematem technologicznym - w celu weryfikacji przez zamawiającego zgodności propozycji z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji przetargowej, zał. Nr 2 2.1 Obiekty towarzyszące poza terenem oczyszczalni ścieków które winny być uwzględnione w kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej: a) wodociąg zasilający oczyszczalnię, L = ok. 220m; b) linia energetyczna zasilająca oczyszczalnię, L = ok. 320m; c) kanał ścieków oczyszczonych L = ok. 140m wraz z wylotem do odbiornika; d) droga dojazdowa do oczyszczalni. L = ok. 280m; 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w zał. Nr 1. do SIWZ Wszystkie prace projektowe lub czynności nie opisane w zał. 1, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3 Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi dot. oczyszczalni ścieków - załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 74.23.22.00-6, 74.23.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4 000 zł (słownie złotych: cztery tysiące zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał minimum dwa projekty na budowę oczyszczalni ścieków o wielkości porównywalnej do przedmiotu zamówienia m.in. Qdśr = 800 m3/d. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu usług i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winien być załączony dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminowo.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie warunku, że dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., gaz i c.o. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane wg przepisów wcześniej obowiązujących.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dowód wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz - oryginał dokumentu), wraz z ofertą. 6. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom które należy złożyć: - wyniki analiz ścieków wykonane przez laboratorium akredytowane lub inspekcji ochrony środowiska potwierdzające osiąganie jakości ścieków oczyszczonych zgodnie z aktualnym dla danego obiektu pozwoleniem wodno-prawnym, z co najmniej 2 oczyszczalni zaprojektowanych przez Wykonawcę. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, b) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie z budżetu Gminy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

==========================

SPECYFIKACJA Z ZAŁĄCZNIKAMI

==========================