Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171825 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w msc. Niedźwiedź, Promnik gmina Strawczyn w celu uzbrojenia terenów budowlanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: AKRES OPRACOWANIA: a/ Wykonanie i przedstawienie do zaakceptowania Zamawiającemu koncepcji wstępnych rozwiązań technicznych; b/ Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami dla msc. Niedźwiedź, Promnik c/ Przygotowanie materiałów dla potrzeb uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227); d/ Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.) wraz ze szczegółowymi rysunkami oraz wymaganymi ( przez organ wydający decyzję pozwolenia na budowę) do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z opiniami i uzgodnieniami ( po 5 egz.) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. e/ Przedmiary robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD h/ Kosztorysy /ślepe/ dla wszystkich wynikających z projektu branż z podziałem jak przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD f/ Kosztorysy inwestorskie z podziałem j.w. - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. g/ Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. h/ Opracowanie informacji i raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko-2 egz. i/ Naniesienie poprawek wynikłych z winy projektanta jak również w trakcie uzgodnień opiniowania i realizowania inwestycji, j) uzgodnienia z właścicielami, zarządcami terenów oraz uzyskanie zgody na zajęcie terenu celem wykonania robót. Projektant zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących projektu podczas procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót związanych z budową kanalizacji, na każde życzenie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49000,00
Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00
Waluta: PLN.
Strawczyn: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w msc. Niedźwiedź, Promnik gmina Strawczyn w celu uzbrojenia terenów budowlanych
Numer ogłoszenia: 171825 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w msc. Niedźwiedź, Promnik gmina Strawczyn w celu uzbrojenia terenów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES OPRACOWANIA: a/ Wykonanie i przedstawienie do zaakceptowania Zamawiającemu koncepcji wstępnych rozwiązań technicznych; b/ Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami dla msc. Niedźwiedź, Promnik c/ Przygotowanie materiałów dla potrzeb uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227); d/ Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.) wraz ze szczegółowymi rysunkami oraz wymaganymi ( przez organ wydający decyzję pozwolenia na budowę) do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z opiniami i uzgodnieniami ( po 5 egz.) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. e/ Przedmiary robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD h/ Kosztorysy /ślepe/ dla wszystkich wynikających z projektu branż z podziałem jak przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD f/ Kosztorysy inwestorskie z podziałem j.w. - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. g/ Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. h/ Opracowanie informacji i raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko-2 egz. i/ Naniesienie poprawek wynikłych z winy projektanta jak również w trakcie uzgodnień opiniowania i realizowania inwestycji, j) uzgodnienia z właścicielami, zarządcami terenów oraz uzyskanie zgody na zajęcie terenu celem wykonania robót. Projektant zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących projektu podczas procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót związanych z budową kanalizacji, na każde życzenie Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1.000PLN (słownie złotych: jeden tysiąc)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art 22 ust 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch projektów dla sieci instalacyjnej kanalizacji sanitarnej o wartości min. 20.000 zł. brutto każdy, z załączeniem dla każdej usługi dokumentu potwierdzającego wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art 22 ust 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej - geodetę z uprawnieniami - projektanta branży sieci elektrycznych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art 22 ust 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: a) wystąpią istotne zmiany w zakresie prac projektowych, a zamawiający je zaakceptuje b) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku Vat. d) zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcę w tym odmowa udostępnienia nieruchomości, b) zdarzeń losowych c) klęsk żywiołowych i warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację zamówienia, d) zmiany w trakcie wykonywania umowy warunków projektowania z powodu zmiany przepisów, norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, e) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mającego wpływ na uzgodniony termin zakończenia, a powodujący konieczność wydłużenia terminu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie