artykuł nr 21

Znak: ZP-341/11/08

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn

Numer ogłoszenia: 136085 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88430 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn obejmująca wykonanie zakresu: - Czasza zbiornika, - Zapory zbiornika, - Budowa piętrząco - upustowa zbiornika, - Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru, - Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru, - Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika, - Ciąg spacerowo- rowerowy wokół zbiornika, - Wewnętrzna Droga dojazdowa, - Parking dla samochodów osobowych, - Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej - Żelbetowe molo widokowe, - Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego, - Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień, - Przełożenie linii SN - 15kV, - Oświetlenie wokół zbiornika, - Stanowiska łowieckie dla wędkarzy, - Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2) - Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa. W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi: - rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, - sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, - informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji - bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy nadzór nad terminowością realizowanego zadania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji EKO INVEST Krystyna Wiorek, ul. Wojska Polskiego 51 lok 267, 25-375 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 40000.00 / oferta z najwyższą ceną: 62000.00
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 22

Roboty dodatkowe na zadaniu Modernizacja świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Oblęgór gm. Strawczyn

Strawczyn: Roboty dodatkowe na zadaniu Modernizacja świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Oblęgór gm. Strawczyn
Numer ogłoszenia: 132968 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe na zadaniu Modernizacja świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Oblęgór gm. Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - montaż dodatkowego okna o wymiarach 2x2 m, - obłożenie płytkami schodów zewnętrznych (głownych) - obłożenie płytkami schodów wewnętrznych wraz z wykonaniem baierki - wykonanie czapek kominowych - osadzenie kratek wentylacyjnych wewnętrznych i na kominach - zamiana 2 szt drzwi do kotłowni ze zwykłych na p.poż. - wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych płytami g/k - powiększenie pochylni dla niepełnosprawnych - montaż skrzynki wodomierzowej - szpachlowanie ścian sufitów - zbrojenie posadzki siatką, - montaż parapetów zewnętrznych, - montaż listew przypodłogowych, - szczegółowy zakres robót określa SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ANMAR Tadeusz Jach, Małogoszcz, 28-366 Złotniki 134, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24316.50
  • Oferta z najniższą ceną: 24316.50 / oferta z najwyższą ceną: 24316.50
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 23

Znak: ZP-341/1/08/ZGK

Strawczyn: Dostawa 1 szt fabrycznie nowego samochodu typu furgon dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie.
Numer ogłoszenia: 129424 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88460 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002 wew. 59, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt fabrycznie nowego samochodu typu furgon dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne: 1) Rok produkcji - 2008. 2) Przystosowany do przewozu 3 osób (razem z kierowcą). 3) Typ silnika o poj. do 2200 cm3 i o mocy powyżej 100 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, rodzaj paliwa (olej napędowy). 4) Rozstaw osi min. 2900 mm. 5) Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg. 6) Hamulce tarczowe przód i tył. 7) Wspomaganie układu kierowniczego. 8) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 9) ABS/ESP lub równoważne. 10) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy. 11) Miejsca w układzie 1+2 (kierowca + 2 pasażerów). 12) Drzwi tylne skrzydełkowe. 13) Drzwi boczne przesuwne z prawej strony. 14) Radioodtwarzacz CD. 15) Dodatkowe tylne światło STOP. 16) Ogrzewanie przestrzeni ładunkowej. 17) Oświetlenie przedziału ładunkowego. 18) Alarm 19) Immobiliser 20) Kolor standardowy 21) Komplet opon zimowych - 4 szt. 22) Centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchomienia od zewnątrz. 23) Światła przeciwmgielne z przodu. 24) Elektrycznie podnoszone szyby w kabinie kierowcy. 25) Elektrycznie podgrzewane i ustawiane lusterka zewnętrzne. 26) Podgrzewana przednia szyba. 27) Automatyczne wycieraczki. 28) Uchwyty do mocowania ładunku. 29) Hak holowniczy z odpinaną kulą. 30) Konstrukcja ramowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72950 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CITY CAR Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 26, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 75900
  • Oferta z najniższą ceną: 75900 / oferta z najwyższą ceną: 75900
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 24

Znak: ZP-341/9/08

Strawczyn: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn.
Numer ogłoszenia: 108458 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 70959 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zadania: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano - wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn. Opis przedmiotu zamówienia: Planowane Centrum sportowo-rekreacyjne zlokalizowane będzie w Strawczynku gm. Strawczyn na powierzchni ok. 5,26 ha. W jego skład wchodzić będzie: - kryta pływalnia zawierająca dwie niecki basenowe (tj. basen rekreacyjny i brodzik dla dzieci) wraz z niezbędnym zapleczem, częścią przeznaczoną na rehabilitację i częścią rekreacyjną (np. kręgielnia) oraz palmiarnię, w której mieścić się będzie kawiarnia, - boisko do piłki nożnej z trybunami częściowo zadaszonymi zawierającymi zaplecze socjalno-administracyjne, - bieżnia 4-torowa, - boiska do piłki siatkowej, ręcznej, kosza, - skocznie do skoku o tyczce, skoku wzwyż, skoku w dal i trójskoku, - rzutnia do rzutu dyskiem i oszczepem, - korty do tenisa ziemnego, - zagospodarowanie terenu, m.in. drogi wewnętrzne, parkingi, zieleń. Ponadto dokumentacja powinna zawierać przedmiar robót, ślepy kosztorys i kosztorys inwestorski oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (w wersji papierowej i elektronicznej). Projekt należy opracować w oparciu o przepisy prawa polskiego i odpowiednie regulacje prawne Unii Europejskiej wraz z uzgodnieniami, opiniami, decyzjami i postanowieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Prawa Budowlanego. Dokumentacja musi posiadać klauzulę zgodności z przepisami p.poż., sanitarnymi, energetycznymi, UDT i Polskimi Normami. Projekt winien być wykonany w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i jednym egzemplarzu wersji elektronicznej natomiast przedmiary, kosztorysy (ślepe) i kosztorysy inwestorskie winny być przedłożone po jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz wersji elektronicznej. Opracowany projekt budowlano-wykonawczy winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. (Dz. U. Nr 120 z 2003 poz. 1133 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego), a także zawierać wszystkie elementy i rysunki wykonawcze niezbędne do kompletnej realizacji inwestycji zgodnie z przeznaczeniem, wymogami Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75 z 2002 r. poz. 690) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Przedmiotowy projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem projektu opracowanego przez Biuro Obsługi Inwestycji TOMASZEWSKI i mieścić się w granicach terenu przewidzianej do realizacji powyższej inwestycji. Kosztorysy inwestorskie winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.06.2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) i stanowić odrębne opracowanie a ich wartość musi być utajniona i znana tylko Zamawiającemu. ZAKRES OPRACOWANIA: 1.1. Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. 1.2. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 1.3. Wykonanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. 1.4. Wykonanie koncepcji, która po zaakceptowaniu przez zamawiającego będzie podstawą do przygotowania dokumentacji projektowej. 1.5. Projekt budowlano-wykonawczy będący przedmiotem zamówienia j.w. winien zawierać: a) Dokumentację budowlaną inwestycji; b) Dokumentację wykonawczą inwestycji, w tym projekty i opracowania: - budowlano konstrukcyjny zawierający również wszystkie niezbędne szczegóły elementów konstrukcji oraz wykazy i zestawienia prefabrykatów, stali konstrukcyjnej, drewna, itp. - instalacji wod-kan, c.cw. i ppoż, - instalacji c.o. i wentylacji, - instalacji elektrycznych, - instalacji technicznych, komputerowych i alarmowych, - instalacji z możliwością wykorzystania źródeł energii odnawialnej, - opis dostępności dla osób niepełnosprawnych, - przedmiary, ślepe kosztorysy, kosztorysy inwestorskie (odrębne dla każdej branży budynku). 1.6. Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwe Starostwo Powiatowe pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. 1.7. Ślepe kosztorysy i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. Dodatkowo wykonawca winien sporządzić i przekazać zamawiającemu elektroniczną wersję komputerowej wizualizacji przestrzennej centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku, Wizualizacja powinna dawać wyobrażenie o zagospodarowaniu terenu oraz poszczególnych obiektach objętych projektem. Wymagania dodatkowe Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy dokumentacji projektowej: a) wszelkie rozwiązania projektowe winny być na bieżąco konsultowane z Zamawiającym i sporządzone po akceptacji. Brak akceptacji zaproponowanych rozwiązań projektowych spowoduje, że dokumentacja nie zostanie odebrana przez Zamawiającego. b) wykonanie wszelkich poprawek wynikłych z winy projektanta, również w trakcie uzgodnień, opiniowania i realizowania inwestycji. c) wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany związane z nowelizacją ustaw i rozporządzeń. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163934,43 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dom z klasą M. M. Othman Sp. J., ul. Staszica 1/108, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163934.43
  • Oferta z najniższą ceną: 163934.43 / oferta z najwyższą ceną: 368000.00
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 25

Znak: ZP-341/7/08

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B.

Numer ogłoszenia: 86765 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 65301 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki- zad A i Ruda Strawczyńska - zad B obejmująca wykonanie zakresu: 1) Kolektor i kanały boczne - kanały z rur PVC Ø 200 mm - 14.011 mb - rurociąg tłoczny z rur PE - 3.944 mb - rurociągi ciśnieniowe - 9.631 mb 2) Przykanaliki - kanały z rur PVC Ø 160 mm - 2.834 mb 3) Pompownie - sieciowe 5 szt., - przydomowe 69 szt, W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi: - rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, - sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, - informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji - bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy - nadzór nad terminowością realizowanego zadania Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe DOMINIK
    mgr inż. Zbigniew Szczepański, ul. Bohaterów Warszawy 7/72, 25-361 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19000.00

  • Oferta z najniższą ceną: 19000.00 / oferta z najwyższą ceną: 100000.00

  • Waluta: PLN.