artykuł nr 16

Znak: ZP-341/17/08

Strawczyn: Wprowadzenie jednostkowej zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectwa Hucisko.
Numer ogłoszenia: 186646 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156716 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie jednostkowej zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectwa Hucisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie jednostkowej zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectwa Hucisko. Powierzchnia objęta zmianami - 0,44 ha, powierzchnia całkowita sołectwa 495,3 ha. z podziałem na etapy: Etap I - Sporządzenie ekofizjografii oraz analizy wniosków do zmian w planie. Etap II - Sporządzenie projektu zmian w planie i przedstawienie Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej. Etap III - Uzyskanie opinii i uzgodnień zgodnie z art. 17 pkt. 6 i 7 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późn. zm.). Etap IV - Wyłożenie do publicznego wglądu, ponowienie niezbędnych czynności wynikających z uwzględnienia uwag oraz przygotowanie do uchwalenia projektu zmian w planie. Etap V - Czynności wykonywane po uchwaleniu zmian w planie. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje jednostkową zmianę w planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w sołectwie Hucisko (zgodnie z podjętą przez Radę Gminy w Strawczynie uchwałą stanowiącą zał. Nr 7 do SIWZ). 1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie tekstu i rysunku planu zgodnie z art. 15 i 16 obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r., poz. 717 z poźn.zm.); 2) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.z 2006 Nr 129 poz.902) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 197, poz.1667); 3) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmian planu - uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. ws. wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587); 4) opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 16, poz.78 z poźn. zmiananmi) - o ile zajdzie taka potrzeba; 5) przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień, uczestniczenie w sesjach Rady Gminy na których podejmowane będą uchwały dotyczące zmiany planu oraz we wszystkich innych naradach (spotkaniach), niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; 6) przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do zmian planu; 7) przygotowanie projektu zmian planu do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozami; 8) przygotowanie projektu zmian planu wraz z prognozami skutków oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; 9) analiza uwag wniesionych do projektu zmian planu, w tym przedłożenie Wójtowi propozycji sposobu rozpatrzenia; 10) wprowadzenie zmian do projektu zmian planu z podjęciem działań, o których mowa w art. 17 pkt 13 ustawy na warunkach określonych w powyższym podpunkcie wraz z opracowaniem ostatecznej wersji projektu planu. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 19 ustawy Wykonawca ponawia powyżej wymienione czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian w przedstawionym do uchwalenia planie projektu; 11) przygotowanie i przekazanie projektu zmian planu w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia wraz z: - analizą zgodności projektu planu z ustaleniami Studium, - listą nieuwzględnionych uwag (wniesionych do projektu planu w wyniku wyłożenia) wraz z propozycją sposobu ich rozpatrzenia w formie projektów załączników do uchwały, - uzasadnieniem do uchwały, 12) prezentacja projektu planu miejscowego przed Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną, w czasie dyskusji publicznej oraz w okresie opiniowania i uzgadniania jak również Radzie Gminy i jej merytorycznym Komisjom. 1.2. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w ust. 1.1., a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Przedmiot zamówienia uznaje się za wykonany i odebrany, kiedy podjęta zostanie uchwała Rady Gminy w Strawczynie, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy i uzyskana zostanie pozytywna ocena, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy. 1.5. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się z opracowaniami będącymi w posiadaniu Zamawiającego, tj. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Strategia rozwoju gminy. Kopie tych dokumentów po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy. 1.6. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany dokonane w trakcie realizacji zamówienia. 2. Informacja o przedmiocie zamówienia. 2.1. Przedmiotem zmiany w planie jest: - zmiana przeznaczenia części działek Nr ewidencyjny 645 i 275 oznaczonych symbolem TW - tzn. teren urządzeń zaopatrzenia w wodę na MM, tzn. tereny zabudowy zagrodowej, mieszkaniowej jednorodzinnej, usługowej, rzemieślniczo-wytwórczej, - zmiana przeznaczenia części działek Nr ewidencyjny 277/1 i 278/1 oznaczonych symbolem MM, tzn. tereny zabudowy zagrodowej, mieszkaniowej jednorodzinnej, usługowej, rzemieślniczo-wytwórczej na TW - tzn. teren urządzeń zaopatrzenia w wodę. 3. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami wyszczególnionymi w rozdz. II pkt. 1 niniejszej SIWZ - zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Plan należy wykonać z wykorzystaniem technik komputerowych w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej. Plan powinien być wykonany w programie MicroStation lub AutoCad. 4. Materiały wyjściowe wg § 2 ust. 1 pkt 1 6 projektu umowy - stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia stanowi przedmiot odrębnego postępowania udzielanego w częściach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTERPLAN Rafał Kozieł, Jaworznia-Zagórze 1, 26-065 Piekoszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12295.08
  • Oferta z najniższą ceną: 12295.08 / oferta z najwyższą ceną: 30000.00
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 17

Znak: ZP-341/18/08

Strawczyn: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r
Numer ogłoszenia: 186597 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 153505 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 bez zapewnienia opieki ze strony przewoźnika w okresie od 01.09.2008 - 30.06.2009r. Opis przedmiotu zamówienia 1. Dowożenie uczniów z miejscowości Korczyn do Gimnazjum Nr 3 w Promniku (zał. Nr 1 do SIWZ) - 41 osób. 2. Dowożenie uczniów z miejscowości Chełmce-Polichta, Chełmce, Bugaj do Gimnazjum Nr 2 w Oblęgorku (zał. Nr 2 do SIWZ) - 57 osób. 3. Dowożenie uczniów z miejscowości Strawczynek, Oblęgór-Huta Oblęgorska, Niedźwiedź I i II, Hucisko, Ruda Strawczyńska I i II, Kuźniaki do Gimnazjum Nr 1 w Strawczynie i Szkoły Podstawowej (zał. Nr 3 do SIWZ) - 134 osoby. 4. Dowożenie uczniów z miejscowości Ruda Strawczyńska-Śliwiny do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej (zał. Nr 4 do SIWZ) - 18 osób 5. Dowożenie uczniów z miejscowości Chełmce-Polichta i Chełmce (nad rzeką) do Szkoły Podstawowej w Chełmcach (zał. Nr 5 do SIWZ) - 56 osób. 6. Dowożenie uczniów z miejscowości , Huta Dolna, do Gimnazjum Nr 2 i Szkoły Podstawowej w Oblęgorku (zał. Nr 6 do SIWZ) - 43 osoby. 7. Dowożenie uczniów z miejscowości Oblęgorek-Góry i Oblęgorek (remiza strażacka) do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 2 w Oblęgorku (zał. Nr 7 do SIWZ) - 25 uczniów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140186,92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kielcach S.A., ul. Czarnowska 12, 25-504 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 133401.00
  • Oferta z najniższą ceną: 133401.00 / oferta z najwyższą ceną: 133401.00
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 18

Znak: ZP-341/10/08

Strawczyn: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn
Numer ogłoszenia: 146682 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 79066 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót - Czasza zbiornika, - Zapory zbiornika, - Budowa piętrząco-upustowa zbiornika, - Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru, - Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru, - Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika, - Ciąg spacerowo-rowerowy wokół zbiornika, - Wewnętrzna Droga dojazdowa, - Parking dla samochodów osobowych, - Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej - Żelbetowe molo widokowe, - Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego, - Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień, - Przełożenie linii SN - 15kV, - Oświetlenie wokół zbiornika, - Stanowiska łowieckie dla wędkarzy, - Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2) - Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa, Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DELMER Kielce ul. Warszawska 47/22 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz, b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu architektoniczno-budowlanego , stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej siwz, d)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.70-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14342849,06 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM-WOD Sp. z o.o., ul. Legnicka 28, 25-324 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6465006.67
  • Oferta z najniższą ceną: 6465006.67 / oferta z najwyższą ceną: 7860011.83
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 19

Znak: ZP-341/13/08

Strawczyn: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych w miejscowościach na terenie Gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 144854 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102645 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych w miejscowościach na terenie Gminy Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usunięciu pokrycia dachowego z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz transport i utylizacja powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: opracowanie planu prac (do akceptacji przez Zamawiającego) przed przystąpieniem do robót związanych z usuwaniem materiałów, które zawierają azbest; usługa polegająca na usunięciu z pokryć dachowych materiałów zawierających azbest na nieruchomościach wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; organizacja i zabezpieczenie placu robót; uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi; składowanie usuwanych odpadów azbestowych do czasu zgromadzenia odpowiedniej ilości odpadów do transportu; transport usuwanych wyrobów azbestowych; utylizacja wyrobów azbestowych; przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (azbest, eternit) do ostatecznej utylizacji. Planowana powierzchnia pokryć dachowych może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych wskazani w wykazie (Załącznik nr 1 do SIWZ) zrezygnują z usługi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.: ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r, o odpadach /tj. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz. 251/, rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz, 649/, rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r, w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest /Dz. U. z 2003 r. Nr 192, poz. 1876/ Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57525,36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZACH-UTYL, ul. Batalionów Chłopskich 71, 25-671 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35900.40
  • Oferta z najniższą ceną: 35900.40 / oferta z najwyższą ceną: 147720.00
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 20

Znak: ZP-341/12/08

Strawczyn: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie
Numer ogłoszenia: 139243 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 85725 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót - Ocieplenie budynku warstwą styropianu gr. 12 cm - 1970 m2 - Otynkowaniu budynku systemem dociepleń metodą lekką - mokrą - 1930 m2 - Usunięcie istniejącego stropodachu (do płyty stropowej nad ostatnią kondygnacją) wraz ze ściankami ażurowymi oraz szczytami - 745 m2 - Nadbudowa dachu dwuspadowego o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej wraz z pokryciem blachą dachówkową - 1025 m2 - Wymurowanie (wydłużenie) istniejących kominów ponad nowy dach w tym: wieloprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł - 89,13 m3, spalinowe i dymowe kanały z pustaków ceramicznych - 292,63 m - Wykonanie dodatkowych biegów schodów wewnętrznych na poddasze jako kontynuację schodów wewnętrznych budynku - Oddzielenie klatki schodowej od poddasza poprzez wymurowanie ścianek działowych - Montaż okien połaciowych (40 szt.), klap dymowych (2 szt.), wyłazu dachowego (1 szt.) oraz ław kominiarskich (51,5 m) i stopni kominiarskich (140 szt.) - Likwidacja otworu po istniejącym wyłazie dachowym - o wym. 1,10 x 1,10 m (1 szt.) - Wykonanie dobudowy szybu dźwigu osobowego wraz z przebiciami otworów drzwiowych i instalacją elektryczną. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez biuro projektowe DOM Z KLASĄ Kielce ul. Staszica 1 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz, b) przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz, c) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1105633,41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATIVE FUTURE Grzegorz Barczyk, Daleszyce, 26-021 Mójcza 25, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 960316.15
  • Oferta z najniższą ceną: 960316.15 / oferta z najwyższą ceną: 1324068.65
  • Waluta: PLN.