artykuł nr 6

Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 z miejscowości Niedźwiedź-Zaskale do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu

Strawczyn: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 z miejscowości Niedźwiedź-Zaskale do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu
Numer ogłoszenia: 372845 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 z miejscowości Niedźwiedź-Zaskale do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Strawczyn w roku szkolnym 2008/2009 z miejscowości Niedźwiedź-Zaskale do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu - 6 uczniów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 696.79 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kielcach S.A., Czarnowska 12, 25-504 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1147.54
  • Oferta z najniższą ceną: 1147.54 oferta z najwyższą ceną: 1147.54
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 7

Roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie

Strawczyn: Roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie
Numer ogłoszenia: 261048 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej - 739,84 m2 2) Izolacji poziomej z folii - 739,84 m2 3) Izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej ze styropianu gr. 10 cm - 739,84 m2 4) Warstwy wyrównawczej pod posadzki - 739,84 m2 5) Posadzki cementowej zbrojonej siatką wraz z cokolikami - 739,84 m2 2. Szczegółowy zakres robót określa zestawienie w przedmiarach robót. 3. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej integralną część niniejszej specyfikacji. 4. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: a) Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na całość wykonanych robót, b) Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72238.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Creative Future Grzegorz Barczyk, Daleszyce, 26-021 Mójcza 25, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 70499.64
  • Oferta z najniższą ceną: 70499.64 oferta z najwyższą ceną: 70499.64
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 8

Znak: ZP-341/23/08

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 219556-2008 z dnia 2008-09-10 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Strawczyn
Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012. Zakres inwestycji obejmuje: - budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej o pow....
Termin składania ofert: 2008-10-03

Strawczyn: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 w Strawczynie.
Numer ogłoszenia: 287915 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219556 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 w Strawczynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012. Zakres inwestycji obejmuje: - budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej o pow. 1860,00 m2 - budowę boiska wielofunkcyjnego (koszykówka, siatkówka) o nawierzchni syntetycznej o pow. 613,11 m2 - budowę zaplecza boisk w systemie modułowym o pow. zabudowy 28,50 m2 (4 kontenery - WC damski, WC męski, magazyn, pomieszczenie dla trenera) - budowę ciągu komunikacyjnego o pow. 183,59 m2 - budowę ogrodzenia terenu o dł. 257,55 m i wys. 4,00 m z bramą wjazdową i furtką wejściową oraz piłkochwyty na dł. 36,00 m i wys. 6,00 m - budowę infrastruktury technicznej podziemnej (wod.-kan., odwodnienia i drenaże), - budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową - zagospodarowanie terenu zielenią o pow. 84,00 m2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez biuro projektowe ACTIV SPORT A. Krzyżański ul. Głogowska 216, 60-104 Poznań stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz, b) przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz, c) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1062114.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa POL-BUD Mariusz Klimczak, Oleśnica, 28-220 Pieczonogi 50, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 979508.20
  • Oferta z najniższą ceną: 979508.20 oferta z najwyższą ceną: 979508.20
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 9

Znak: ZP-341/24/08

Strawczyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010 w ilości 79280 mb.
Numer ogłoszenia: 278913 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 221134 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010 w ilości 79280 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009 i 2009/2010 polegające na: 1. Odśnieżanie nawierzchni dróg 2. Posypywanie nawierzchni dróg Opis przedmiotu zamówienia Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie gminy Strawczyn z podziałem na zadania: Zadanie Nr I - 9 600 mb 1. Małogoskie + Akwizgran - 2750 2. Korczyn - 6850 Zadanie Nr II - 15 990 mb 1. Ruda Strawczyńska - 5300 2. Kuźniaki - 6700 3. Hucisko - 640 4. Niedźwiedź - 3350 Zadanie Nr III - 18 440 mb 1. Oblęgorek - 8700 2. Oblęgór - 9740 Zadanie Nr IV - 13 880 mb 1. Strawczyn - 7400 2. Strawczynek - 6480 Zadanie Nr V - 21 370 MB 1. Promnik - 11820 2. Chełmce - 9550..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94047.24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1  

Nazwa: Zadanie I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Zapała Jarosław, Strawczyn, 26-067 Oblęgorek 107A, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Oferta z najniższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania oferta z najwyższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2  

Nazwa: Zadanie II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Zapała Jarosław, Strawczyn, 26-067 Oblęgorek 107A, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Oferta z najniższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania oferta z najwyższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3  

Nazwa: Zadanie III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Zapała Jarosław, Strawczyn, 26-067 Oblęgorek 107A, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Oferta z najniższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania oferta z najwyższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4  

Nazwa: Zadanie IV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Zapała Jarosław, Strawczyn, 26-067 Oblęgorek 107A, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Oferta z najniższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania oferta z najwyższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5  

Nazwa: Zadanie V

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Zapała Jarosław, Strawczyn, 26-067 Oblęgorek 107A, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Oferta z najniższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania oferta z najwyższą ceną: 13.00 / 1 km odśnieżania 37.00 /1 km posypywania
  • Waluta: PLN.
artykuł nr 10

Znak: ZP-341/22/08

Strawczyn: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej.
Numer ogłoszenia: 259219 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 192194 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Roboty 1. Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Oblęgorku na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac mających na celu przystosowanie pomieszczeń administracyjnych w budynku SP i Gimnazjum w Oblęgorku do obecnie obowiązujących przepisów oraz zmianę ich funkcji na gabinety lekarskie wraz z niezbędnym zapleczem, w tym: - wyburzenie części ścian i wykonanie nowych, - wykonanie nowoprojektowanych i zamurowanie usuwanych otworów drzwiowych wraz z montażem nich odpowiednich stolarek, - zainstalowanie wentylacji mechanicznej i doprowadzenie jej do pomieszczeń, - wykonanie tynków wewnętrznych oraz wykonanie okładzin ścian, - wymiana posadzek, - rozbudowa poszczególnych odcinków instalacji wewnętrznych, tj. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej i wentylacji, - wykonanie niezbędnych robót elektrycznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148541.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe MAGAD Paweł Jarząb, ul. Warszawska 166/32, 25-414 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104891.75
  • Oferta z najniższą ceną: 104891.75 oferta z najwyższą ceną: 112975.27
  • Waluta: PLN.