Roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie
Numer ogłoszenia: 261048 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe na zadaniu: Roboty budowlane i modernizacyjne budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej - 739,84 m2 2) Izolacji poziomej z folii - 739,84 m2 3) Izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej ze styropianu gr. 10 cm - 739,84 m2 4) Warstwy wyrównawczej pod posadzki - 739,84 m2 5) Posadzki cementowej zbrojonej siatką wraz z cokolikami - 739,84 m2 2. Szczegółowy zakres robót określa zestawienie w przedmiarach robót. 3. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej integralną część niniejszej specyfikacji. 4. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: a) Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na całość wykonanych robót, b) Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72238.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Creative Future Grzegorz Barczyk, Daleszyce, 26-021 Mójcza 25, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70499.64
- Oferta z najniższą ceną: 70499.64 oferta z najwyższą ceną: 70499.64
- Waluta: PLN.