artykuł nr 26

Znak: ZP-341/10/08

Strawczyn: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn

Numer ogłoszenia: 79066 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

* Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót
- Czasza zbiornika,
- Zapory zbiornika,
- Budowa piętrząco-upustowa zbiornika,
- Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika,
- Ciąg spacerowo-rowerowy wokół zbiornika,
- Wewnętrzna Droga dojazdowa,
- Parking dla samochodów osobowych,
- Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej
- Żelbetowe molo widokowe,
- Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego,
- Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień,
- Przełożenie linii SN - 15kV,
- Oświetlenie wokół zbiornika,
- Stanowiska łowieckie dla wędkarzy,
- Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2)
- Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa,
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DELMER Kielce ul. Warszawska 47/22 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu architektoniczno-budowlanego , stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
d)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.70-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

* Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275).
4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
Bank Spółdzielczy Łopuszno O/Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę zbiornika wodnego STRAWCZYN.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego zał Nr 4 do niniejszej SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub o specjalizacji w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub melioracji wodnych i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
h) Dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia w wykonywaniu robót j.w.. Wykonawca powinien sporządzić wykaz wykonanych przez niego w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie robót polegających na budowie, modernizacji lub remoncie wałów przeciwpowodziowych, zapór, nasypów ziemnych, zbiorników wodnych z podaniem nazwy zamówienia, terminu realizacji, wartości, nazwy i adresu Zamawiającego wg wzoru stanowiący zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Aby spełnić warunek wartość wykazanych robót nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł brutto łącznie.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
i) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

---------------------------------------------------
Załączniki

1. Specyfikacja

2. Załączniki Nr 1-5

3. Załącznik 6

4. Załącznik Nr 7

===== Zapytania i odpowiedzi ======


artykuł nr 27

Znak: ZP-341/9/08

Ogłoszenie

Do wiadomości Wykonawców

Odpowiedź na zapytania do SIWZ

Dotyczy: przetarg nieograniczony na „Opracowanie koncepcji oraz aktualizację projektu budowlano - wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn".

Odpowiadając na zapytania (treść zapytania w załączeniu) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, informuję jak niżej:
Zapytanie Nr 1:
Ad. 1 Wymiary niecki rekreacyjnej oraz brodzika dla dzieci winny być tak dostosowane aby jednocześnie mogły pomieścić ok. 60 osób.
Ad. 2 Boisko do piłki nożnej przewiduje się o wymiarach minimalnych 68 x 105 m. Trybuny na 1200 widzów w tym zadaszenie na ok. 500 widzów.
Ad. 3. Boisko winno być przystosowane do rozgrywek III ligi, zgodnie z wymogami Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Ad. 4 Zgodnie ze standardami określonymi przez Polski Związek Lekkoatletyczny.
Ad. 5 Przewiduje się dwa korty tenisowe.
Ad. 6 Projekt wykonany przez Biuro Obsługi Inwestycji „Tomaszewski" znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Strawczyn, ul Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, pok. Nr 4. Gmina jest w posiadaniu oświadczenia złożonego przez powyższe Biuro Projektowe, w którym wyraża zgodę na wykorzystanie opracowanej dokumentacji w celu jej przeprojektowania.
Ad. 7 Gmina Strawczyn posiada aktualny plan zagospodarowania przestrzennego.

Nadmienia się, że przedmiot zamówienia obejmuje min. sporządzenie koncepcji planowanego Centrum sportowo-rekreacyjnego na bieżąco konsultowanej z Zamawiającym, z której będą wynikały rozwiązania projektowe, a także oczekiwania Zamawiającego.
W załączeniu zamieszcza się plan zagospodarowania terenu Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku opracowanego przez Biuro Obsługi Inwestycji „Tomaszewski".

Do wiadomości.
1. Strona internetowa UG Strawczyn http://strawczyn.4bip.pl
artykuł nr 28

Unieważnienie postępowania Znak: ZP-341/8/08

UNIEWAŻNIENIE PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

Dotyczy: przetarg nieograniczony ogłoszony w dniu 3.04.2008 r. na roboty.
Budowa zbiornika wodnego „Strawczyn"


Wójt Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. Świętokrzyskie, tel. 0-41 30-38-002, fax 0-41 30-38-157, e-mail: gmina@strawczyn.pl ogłasza, że prowadzone postępowanie na zadanie jak wyżej zostało unieważnione.
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz.U. Nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.). Postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, a także w SIWZ rozdz. X pkt 2 lit. g) wymagał złożenia dokumentu w formie oryginału, a zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporz. Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) winien żądać oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
artykuł nr 29

Znak: ZP-341/9/08

Strawczyn: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn
Numer ogłoszenia: 70959 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Opracowanie koncepcji oraz aktualizacja projektu budowlano - wykonawczego na budowę Centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn. Opis przedmiotu zamówienia: Planowane Centrum sportowo-rekreacyjne zlokalizowane będzie w Strawczynku gm. Strawczyn na powierzchni ok. 5,26 ha. W jego skład wchodzić będzie: - kryta pływalnia zawierająca dwie niecki basenowe (tj. basen rekreacyjny i brodzik dla dzieci) wraz z niezbędnym zapleczem, częścią przeznaczoną na rehabilitację i częścią rekreacyjną (np. kręgielnia) oraz palmiarnię, w której mieścić się będzie kawiarnia, - boisko do piłki nożnej z trybunami częściowo zadaszonymi zawierającymi zaplecze socjalno-administracyjne, - bieżnia 4-torowa, - boiska do piłki siatkowej, ręcznej, kosza, - skocznie do skoku o tyczce, skoku wzwyż, skoku w dal i trójskoku, - rzutnia do rzutu dyskiem i oszczepem, - korty do tenisa ziemnego, - zagospodarowanie terenu, m.in. drogi wewnętrzne, parkingi, zieleń. Ponadto dokumentacja powinna zawierać przedmiar robót, ślepy kosztorys i kosztorys inwestorski oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (w wersji papierowej i elektronicznej). Projekt należy opracować w oparciu o przepisy prawa polskiego i odpowiednie regulacje prawne Unii Europejskiej wraz z uzgodnieniami, opiniami, decyzjami i postanowieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Prawa Budowlanego. Dokumentacja musi posiadać klauzulę zgodności z przepisami p.poż., sanitarnymi, energetycznymi, UDT i Polskimi Normami. Projekt winien być wykonany w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i jednym egzemplarzu wersji elektronicznej natomiast przedmiary, kosztorysy (ślepe) i kosztorysy inwestorskie winny być przedłożone po jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz wersji elektronicznej. Opracowany projekt budowlano-wykonawczy winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. (Dz. U. Nr 120 z 2003 poz. 1133 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego), a także zawierać wszystkie elementy i rysunki wykonawcze niezbędne do kompletnej realizacji inwestycji zgodnie z przeznaczeniem, wymogami Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75 z 2002 r. poz. 690) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Przedmiotowy projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem projektu opracowanego przez Biuro Obsługi Inwestycji TOMASZEWSKI i mieścić się w granicach terenu przewidzianej do realizacji powyższej inwestycji. Kosztorysy inwestorskie winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.06.2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) i stanowić odrębne opracowanie a ich wartość musi być utajniona i znana tylko Zamawiającemu. ZAKRES OPRACOWANIA: 1.1. Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. 1.2. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 1.3. Wykonanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. 1.4. Wykonanie koncepcji, która po zaakceptowaniu przez zamawiającego będzie podstawą do przygotowania dokumentacji projektowej. 1.5. Projekt budowlano-wykonawczy będący przedmiotem zamówienia j.w. winien zawierać: a) Dokumentację budowlaną inwestycji; b) Dokumentację wykonawczą inwestycji, w tym projekty i opracowania: - budowlano konstrukcyjny zawierający również wszystkie niezbędne szczegóły elementów konstrukcji oraz wykazy i zestawienia prefabrykatów, stali konstrukcyjnej, drewna, itp. - instalacji wod-kan, c.cw. i ppoż, - instalacji c.o. i wentylacji, - instalacji elektrycznych, - instalacji technicznych, komputerowych i alarmowych, - instalacji z możliwością wykorzystania źródeł energii odnawialnej, - opis dostępności dla osób niepełnosprawnych, - przedmiary, ślepe kosztorysy, kosztorysy inwestorskie (odrębne dla każdej branży budynku). 1.6. Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwe Starostwo Powiatowe pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. 1.7. Ślepe kosztorysy i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. Dodatkowo wykonawca winien sporządzić i przekazać zamawiającemu elektroniczną wersję komputerowej wizualizacji przestrzennej centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku, Wizualizacja powinna dawać wyobrażenie o zagospodarowaniu terenu oraz poszczególnych obiektach objętych projektem. Wymagania dodatkowe Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy dokumentacji projektowej: a) wszelkie rozwiązania projektowe winny być na bieżąco konsultowane z Zamawiającym i sporządzone po akceptacji. Brak akceptacji zaproponowanych rozwiązań projektowych spowoduje, że dokumentacja nie zostanie odebrana przez Zamawiającego. b) wykonanie wszelkich poprawek wynikłych z winy projektanta, również w trakcie uzgodnień, opiniowania i realizowania inwestycji. c) wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany związane z nowelizacją ustaw i rozporządzeń. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1000 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium na opracowanie koncepcji oraz aktualizację projektu budowlano-wykonawczego na budowę centrum sportowo-rekreacyjnego w Strawczynku gm. Strawczyn. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania pracami projektowymi w wymaganych branżach, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 usługę projektową zbliżoną zakresem do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej siwz Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał d) wykaz osób przewidzianych do kierowania pracami projektowymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem odpowiednich uprawnień zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę e) wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace projektowe zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie co najmniej 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych prac projektowych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


===========================

Zapytanie Nr 1

artykuł nr 30

Znak: ZP-341/8/08

Budowa zbiornika wodnego "Strawczyn". Dodane 09.04.2008r.: Postępowanie zostało unieważnione