Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.
* Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót
- Czasza zbiornika,
- Zapory zbiornika,
- Budowa piętrząco-upustowa zbiornika,
- Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika,
- Ciąg spacerowo-rowerowy wokół zbiornika,
- Wewnętrzna Droga dojazdowa,
- Parking dla samochodów osobowych,
- Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej
- Żelbetowe molo widokowe,
- Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego,
- Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień,
- Przełożenie linii SN - 15kV,
- Oświetlenie wokół zbiornika,
- Stanowiska łowieckie dla wędkarzy,
- Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2)
- Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa,
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DELMER Kielce ul. Warszawska 47/22 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
b) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu architektoniczno-budowlanego , stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
d)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.70-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275).
4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
Bank Spółdzielczy Łopuszno O/Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę zbiornika wodnego STRAWCZYN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego zał Nr 4 do niniejszej SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub o specjalizacji w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub melioracji wodnych i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
h) Dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia w wykonywaniu robót j.w.. Wykonawca powinien sporządzić wykaz wykonanych przez niego w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie robót polegających na budowie, modernizacji lub remoncie wałów przeciwpowodziowych, zapór, nasypów ziemnych, zbiorników wodnych z podaniem nazwy zamówienia, terminu realizacji, wartości, nazwy i adresu Zamawiającego wg wzoru stanowiący zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Aby spełnić warunek wartość wykazanych robót nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł brutto łącznie.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
i) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://strawczyn.4bip.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro pok. Nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro pok. Nr 2 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).