CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Oblęgorek ul. Widok - wykonanie nawierzchni asfaltowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4471.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: „DROG-CAD” PROJEKTOWANIE DRÓG Dominik Morawski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6 Kod pocztowy: 25-435 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23370.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Oblęgorek ul. Krajobrazowa - wykonanie nawierzchni asfaltowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4471.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: „DROG-CAD” PROJEKTOWANIE DRÓG Dominik Morawski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6 Kod pocztowy: 25-435 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23370.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej - wewnętrznej w msc. Oblęgorek ul. Kornatki - wykonanie nawierzchni asfaltowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4471.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: „DROG-CAD” PROJEKTOWANIE DRÓG Dominik Morawski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6 Kod pocztowy: 25-435 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18450.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Korczyn – Kopaniny – wykonanie nawierzchni asfaltowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 5284.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: „DROG-CAD” PROJEKTOWANIE DRÓG Dominik Morawski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6 Kod pocztowy: 25-435 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na odcinku drogi gminnej w msc. Ruda Strawczyńska – wykonanie nawierzchni asfaltowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 5420.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: „DROG-CAD” PROJEKTOWANIE DRÓG Dominik Morawski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6 Kod pocztowy: 25-435 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14760.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Oblęgór ul. Spacerowa – wykonanie odwodnienia drogi | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Promnik ul. Piaskowa – przebudowa drogi | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania przy ul. Stromej w Oblęgorku polegającego na odwodnieniu drogi wraz z odprowadzeniem wód do miejsca odbioru. | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 8 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania na polegającego na rozbudowie drogi gminnej na odcinku Strawczynek – Niedźwiedź - Strawczyn | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 59620.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: SPECJALISTYCZNE BIURO INWESTYCYJNO – INŻYNIERSKIE PROSTA – PROJEKT Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Kielecka 37 Kod pocztowy: 26-020 Miejscowość: Piotrkowice Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 60270.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 60270.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania na polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Zielonej w msc. Oblęgorek | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 10 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; | |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania na polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Spacerowej w msc. Chełmce | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; | |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze powiatowej w msc. Oblęgór ul. Widoma – wykonanie jednostronnego utwardzenia pobocza drogi powiatowej nr 0488T w msc. Oblęgór | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 12 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
II.1) Tekst, który należy zmienić: