OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513732-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500045433-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą operatorską w 2018 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1. Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2018 r. tj. walca drogowego i równiarki. Zakres usług obejmuje: 1.1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 330 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Strawczyn w ilości 130 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 1.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 1.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 1.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 1.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. Część 2. Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2018 r. tj. koparki oraz usługa transportu. Zakres usług obejmuje: 2.1. Roboty koparką polegające na odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie Gminy Strawczyn w ilości 300 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2.2. Usługa transportu materiałów (kruszywa, ziemi, mat. budowlanych itp.) w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 160 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 2.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 2.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 2.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 2.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji.
II.4) Główny kod CPV: 45500000-2
Dodatkowe kody CPV:
45520000-8,
60000000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 28.02.2018 r. do 20.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „TechBudMasz” Łukasz Jamróz, , ul. Sukowska 5, 25-146, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 45350.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
TIHE plus Sp. z o.o., , Wólka Kłucka 254A, 26-080, Mniów, kraj/woj. świętokrzyskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 26973.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany w umowie wynikają z konieczności wykonania zwiększonej ilości usług polegających na wynajmie sprzętu budowlanego do realizacji zadań przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie gminy Strawczyn niż przewidziano w zamówieniu podstawowym, tj. nie więcej niż 50%
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Część 1. Wartość umowy po zmianach wynosi: 63 160,50 zł brutto Część 2. Wartość umowy po zmianach wynosi: 49 766,67 zł brutto
artykuł nr 2Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 500045433-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513732-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą operatorską w 2018 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1. Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2018 r. tj. walca drogowego i równiarki. Zakres usług obejmuje: 1.1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 330 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Strawczyn w ilości 130 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 1.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 1.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 1.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 1.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. Część 2. Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2018 r. tj. koparki oraz usługa transportu. Zakres usług obejmuje: 2.1. Roboty koparką polegające na odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie Gminy Strawczyn w ilości 300 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2.2. Usługa transportu materiałów (kruszywa, ziemi, mat. budowlanych itp.) w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 160 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 2.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 2.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 2.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 2.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2
Dodatkowe kody CPV: 45520000-8, 60000000-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 61581.75 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „TechBudMasz” Łukasz Jamróz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Sukowska 5 Kod pocztowy: 25-146 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 55780.50 Oferta z najniższą ceną/kosztem 55780.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55780.50 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 44587.61 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: TIHE plus Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: Wólka Kłucka 254A Kod pocztowy: 26-080 Miejscowość: Mniów Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 33177.77 Oferta z najniższą ceną/kosztem 33177.77 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40467.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
artykuł nr 3Ogłoszenie o wyniku przetargu
artykuł nr 4Zestawienie ofert
artykuł nr 5Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie nr 513732-N-2018 z dnia 2018-02-02 r.