II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Madejówka w msc. Promnik, gmina Strawczyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem robót jest przebudowa ulicy Madejówka (droga gminna) w Promniku na terenie gminy Strawczyn. Zakres opracowania obejmuje: - budowę nowej konstrukcji nawierzchni Po przebudowie ulica Madejówka będzie posiadała jezdnię bitumiczną o szerokości 5,0 m i obustronne pobocza utwardzone na szerokości 0,75 m kruszywem stabilizowanym mechanicznie. Na przebudowywanej drodze przyjęto prędkość projektową V=20 km/h i kategorię ruchu KR-1. Konstrukcja nowej nawierzchni ul. Madejówka: - 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej, - 6 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej, - 20 cm - warstwa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 15 - warstwa z piasku średnioziarnistego stabilizowanego cementem ( Rm = 1,5 MPa ). Odwodnienie ulicy Madejówka odbywać się ma poprzez budowę rowów przydrożnych umocnionych elementami betonowymi, przepustu o średnicy 60 cm z umocnionym wylotem, bezpośredniego umocnionego wylotu z rowu przydrożnego, przepustów o przekroju 56x38 cm pod zjazdami do posesji - do istniejącego cieku wodnego bez nazwy. W ramach przebudowy przewidziano również wykonanie stałej organizacji ruchu, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę kablowej linii energetycznej. Wykonanie zadań obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji – – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący załącznik. 11) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie budowy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami przed rozpoczęciem robót budowlanych 12) Sporządzenie programu zapewnienia jakości robót – przed rozpoczęciem prac. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U.2013.21 z dnia 2013.01.08 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2016.672 z dnia 2016.05.16 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia winny być zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego winny posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności". Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji inwestycji wykonawca zatrudniał na umowę o pracę minimum 5 pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót drogowych
II.4) Główny kod CPV:45233222-1
Dodatkowe kody CPV:45316110-9, 45233000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
27.09.2016 - 01.11.2016