artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510254014-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Gmina Strawczyn: Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 184/5 i 185/4 w msc. Ruda Strawczyńska gm. Strawczyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598452-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540197521-N-2019

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego  16, 26-067  Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 184/5 i 185/4 w msc. Ruda Strawczyńska gm. Strawczyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 184/5 i 185/4 w msc. Ruda Strawczyńska gm. Strawczyn Zakres robót obejmuje: Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach o NR ewid. 184/5 i nr 185/4 w miejscowości Ruda Strawczyńska obejmuje odcinek od km 0+000 do km 0+331,50. Zadaniem planowanej inwestycji komunikacyjnej jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego (dojazdu do pól) poprzez odnowę nawierzchni na całej szerokości jezdni. Istniejąca nawierzchnia wykonana jest od km 0+000 do km 0+096 jako nawierzchnia z betonu asfaltowego o szerokości zmiennej od 3,20 m do 5,00 m lub z kruszywa o szerokości 3,00 m (od km 0+096 do km 0+331,50). Założenia projektowe drogi: Długość odcinka 331,50 m, Obciążenie ruchem – 80 kN/oś, Kategoria ruchu – KR1, Prędkość projektowa Vp – 30 km, Liczba jezdni – 1, Liczba pasów ruchu - 1, Szerokość jezdni na odc. od km 0+000 do km 0+096–zmienna od 3,20 m÷5,00 m Szerokość pasa ruchu – 2,50 m (dwa pasy ruchu) Szerokość jezdni na odcinku od km 0+096 do km 0+331,50 – 3,00 m Szerokość pasa ruchu – 3,00 m (jeden pas ruchu) Pobocze gruntowe doziarnione kruszywem - 0,50 m, Pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o spadku 2% Konstrukcja drogi Założenia wstępne: Obciążenie ruchem – 80 kN/oś, Kategoria ruchu – KR1 Istniejące pobocza gruntowe, Głębokość przemarzania gruntu – 1,20 m, Grupa nośności podłoża – G2. Konstrukcja drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+096 Konstrukcja jezdni drogi: 3 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 3 cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W Konstrukcja drogi na odcinku od km 0+096 do km 0+331,50 Konstrukcja jezdni drogi: 3 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 3 cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W 10 cm wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (mieszanka nie związana C50/30) Przed rozpoczęciem prac należy opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79718.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79718.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79718.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79718.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Dostępne kategorie:
ZP.271.1.1.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.3.1.2019 (Wykreowanie produktu turystycznego)
ZP.271.1.2.2019 (Dokumentacja ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej)
ZP.271.1.3.2019 (Dokumentacja - wod-kan)
ZP.271.1.4.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.5.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.6.2019 (Budowa parkingu)
ZP.271.1.7.2019 (Dostawa kruszywa)
ZP.271.1.8.2019 (Dokumentacja ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej)
ZP.271.1.9.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.10.2019 (Budowa drogi - Promnik)
ZP.271.1.11.2019 (Wynajem sprzętu budowlanego z obsługą)
ZP.271.1.12.2019 (Budowa oświetlenia - Kuźniaki)
SCKiS (Dostawa pelletu)
ZP.271.1.13.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
(SCKiS - Przebudowa świetlicy w Strawczynku)
ZP.271.1.14.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.15.2019 (Przebudowa drogi - Kuźniaki)
ZP.271.1.16.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.17.2019 (Przebudowa i remont dróg)
ZP.271.18.2019 (OSA)
ZP.271.19.2019 (Przebudowa drogi)
ZP.271.20.2019 (OSA)
ZP.271.1.21.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.22.2019 (Kredyt)
ZP.271.1.23.2019(Dokumentacja chodnik)
ZP.271.1.24.2019 (Dokumentacja budowa rowu)
ZP.271.1.25.2019 (Droga Ruda Strawczyńska)
ZP.271.1.26.2019 (Dokumentacja chodnik)
ZP.271.1.27.2019 (Dokumentacja budowa rowu)
ZP.271.1.28.2019 (Odśnieżanie)
ZP.271.1.29.2019 (Odśnieżanie)
ZP.271.1.30.2019 (Odśnieżanie Korczyn, Małogoskie/Akwizgran, Ruda Strawczyńska)
ZP.271.1.31.2019 (Remont drogi)
ZP.271.1.32.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.33.2019 (Dostawa oleju opałowego)
ZP.271.1.34.2019 (Przebudowa drogi)
ZP.271.1.35.2019 (Zakup paliwa)
ZP.271.1.36.2019 (Pellet)
ZP.271.1.37.2019 (Transport odpadów z oczyszczalni)