Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530487-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą operatorską w 2019 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Opis przedmiotu zamówienia: Część 1. Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2019 r. tj. walca drogowego i równiarki. Zakres usług obejmuje: 1.1. Zadanie 1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 330 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2 1.2. Zadanie 2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Strawczyn w ilości 130 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 1.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 1.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 1.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 1.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych robót/usług pomiędzy poszczególnymi zadaniami (równiarka, walec) w ramach maksymalnej ceny udzielonego zamówienia ze względu na faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne roboty/usługi. Część 2. Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2019 r. tj. koparki oraz usługa transportu. Zakres usług obejmuje: 2.1. Zadanie 1. Roboty koparką polegające na odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie Gminy Strawczyn w ilości 300 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2; 45520000-8 2.2. Zadanie 2. Usługa transportu materiałów (kruszywa, ziemi, mat. budowlanych itp.) w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 160 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 60000000-8 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 2.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 2.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 2.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 2.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych robót/usług pomiędzy poszczególnymi zadaniami (koparka, transport) w ramach maksymalnej ceny udzielonego zamówienia ze względu na faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne roboty/usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2
Dodatkowe kody CPV: 45520000-8, 60000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 45000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „TechBudMasz” Łukasz Jamróz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sukowska 5
Kod pocztowy: 25-146
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56580.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 25000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRZEGORZ POŚWIAT Zakład Budowlano – Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strawczynek ul. Słoneczna 10
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39606.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39606.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39606.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.