artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510118996-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.

Gmina Strawczyn: Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą operatorską w 2019 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530487-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego  16, 26-067  Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą operatorską w 2019 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Opis przedmiotu zamówienia: Część 1. Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2019 r. tj. walca drogowego i równiarki. Zakres usług obejmuje: 1.1. Zadanie 1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 330 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2 1.2. Zadanie 2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Strawczyn w ilości 130 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 1.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 1.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 1.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 1.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych robót/usług pomiędzy poszczególnymi zadaniami (równiarka, walec) w ramach maksymalnej ceny udzielonego zamówienia ze względu na faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne roboty/usługi. Część 2. Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2019 r. tj. koparki oraz usługa transportu. Zakres usług obejmuje: 2.1. Zadanie 1. Roboty koparką polegające na odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie Gminy Strawczyn w ilości 300 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2; 45520000-8 2.2. Zadanie 2. Usługa transportu materiałów (kruszywa, ziemi, mat. budowlanych itp.) w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 160 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 60000000-8 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 2.4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 2.5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 2.6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 2.8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych robót/usług pomiędzy poszczególnymi zadaniami (koparka, transport) w ramach maksymalnej ceny udzielonego zamówienia ze względu na faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne roboty/usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2

 

Dodatkowe kody CPV: 45520000-8, 60000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – równiarka, walec drogowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „TechBudMasz” Łukasz Jamróz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sukowska 5
Kod pocztowy: 25-146
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56580.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wynajem sprzętu budowlanego – koparka, pojazd do transportu materiałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRZEGORZ POŚWIAT Zakład Budowlano – Usługowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strawczynek ul. Słoneczna 10
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39606.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39606.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39606.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Dostępne kategorie:
ZP.271.1.1.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.3.1.2019 (Wykreowanie produktu turystycznego)
ZP.271.1.2.2019 (Dokumentacja ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej)
ZP.271.1.3.2019 (Dokumentacja - wod-kan)
ZP.271.1.4.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.5.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.6.2019 (Budowa parkingu)
ZP.271.1.7.2019 (Dostawa kruszywa)
ZP.271.1.8.2019 (Dokumentacja ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej)
ZP.271.1.9.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.10.2019 (Budowa drogi - Promnik)
ZP.271.1.11.2019 (Wynajem sprzętu budowlanego z obsługą)
ZP.271.1.12.2019 (Budowa oświetlenia - Kuźniaki)
SCKiS (Dostawa pelletu)
ZP.271.1.13.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
(SCKiS - Przebudowa świetlicy w Strawczynku)
ZP.271.1.14.2019 (Budowa ścieżki dydaktycznej)
ZP.271.1.15.2019 (Przebudowa drogi - Kuźniaki)
ZP.271.1.16.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.17.2019 (Przebudowa i remont dróg)
ZP.271.18.2019 (OSA)
ZP.271.19.2019 (Przebudowa drogi)
ZP.271.20.2019 (OSA)
ZP.271.1.21.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.22.2019 (Kredyt)
ZP.271.1.23.2019(Dokumentacja chodnik)
ZP.271.1.24.2019 (Dokumentacja budowa rowu)
ZP.271.1.25.2019 (Droga Ruda Strawczyńska)
ZP.271.1.26.2019 (Dokumentacja chodnik)
ZP.271.1.27.2019 (Dokumentacja budowa rowu)
ZP.271.1.28.2019 (Odśnieżanie)
ZP.271.1.29.2019 (Odśnieżanie)
ZP.271.1.30.2019 (Odśnieżanie Korczyn, Małogoskie/Akwizgran, Ruda Strawczyńska)
ZP.271.1.31.2019 (Remont drogi)
ZP.271.1.32.2019 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.33.2019 (Dostawa oleju opałowego)
ZP.271.1.34.2019 (Przebudowa drogi)
ZP.271.1.35.2019 (Zakup paliwa)
ZP.271.1.36.2019 (Pellet)
ZP.271.1.37.2019 (Transport odpadów z oczyszczalni)