artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510015570-N-2019 z dnia 24-01-2019 r.

Gmina Strawczyn: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2019 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658715-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego  16, 26067   Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2019 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.44.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2019 roku z podziałem na dwie części. Część 1. Sukcesywny zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 1) Sukcesywny zakup paliw płynnych do autobusów szkolnych, sprzętu silnikowego będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2019 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy – 34 000,00 litrów, b) benzyna bezołowiowa 95 – 1 900,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z potrzebami zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. Strawczyn, ul. Żeromskiego 16 o więcej niż 5 km, licząc najkrótszą drogą publiczną. Część 2. Sukcesywny zakup paliwa do samochodów będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie w ilości 4 800,00 litrów 1) Sukcesywny zakup paliwa płynnego do samochodów będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie w 2019 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy, w którym zastosowano dodatki uszlachetniające tj. czyszczące, antykorozyjne, przeciwutleniające (np. olej napędowy typu: Verva ON, Diesel Gold, Shell V Power, ON Ultimate lub równoważny) – 4 800,00 litrów, Sukcesywny zakup oleju napędowego dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca winien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie stolicy każdego województwa. Dodatkowe informacje: 1. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) oraz odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących norm: PN-EN 228 dla benzyny, PN-EN 590 dla oleju napędowego. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 2. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn oraz do pojemników na potrzeby sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Strawczynie i ratowniczego sprzętu silnikowego OSP. 4. Zakup paliwa będzie następował drogą transakcji bezgotówkowych. Upoważnione osoby dokonujące zakupu paliwa fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem na fakturze VAT (wykaz samochodów i upoważnionych osób zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy). 5. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę na Urząd Gminy, Zakład Gospodarki Komunalnej i na poszczególne OSP, po każdorazowym zakupie paliwa. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego Podana ilość paliwa zarówno w części 1 jak i części 2 jest wielkością szacunkową, wynikającą ze średniego rocznego zapotrzebowania na paliwo dla pojazdów, ustalonego na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie - służącego do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Cena paliw do oferty, która ma być przyjęta do przetargu winna być określona na podstawie ceny producenta paliw na dzień (07.12.2018 r.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0

 

Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywny zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152246.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H. EMEKS KRZYSZTOFIK STANISŁAW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kielecka 3A
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Promnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176793.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176793.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176793.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywny zakup paliwa do samochodów będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie w ilości 4 800,00 litrów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Dostępne kategorie:
ZP.271.1.1.2018 (Odpady oczyszczalnia)
ZP.271.1.2.2018 (Wynajem sprzętu budowlanego)
ZP.271.1.3.2018 (Dostawa kruszywa)
ZP.271.1.4.2018 (Remonty dróg)
ZP.271.1.5.2018 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.6.2018 (Dokumentacja projektowa)
ZP.271.1.7.2018 (Koncepcja ścieżki)
SCKiS (Dostawa pelletu)
ZP.271.1.8.2018 (Koncepcja ścieżki)
ZP.271.1.9.2018 (Kanalizacja i oczyszczalnia)
SCKiS (Dostawa pelletu)
ZP.271.1.10.2018 (Projekt ścieżka dydakt)
ZP.271.1.11.2018 (Dokumentacja projektowa)
ZP.271.1.12.2018 (Dokumentacja - droga w msc. Akwizgran)
ZP.271.1.13.2018 (Sala gimnastyczna - projekt)
ZP.271.1.14.2018 (Wykonanie rowu krytego)
ZP.271.1.15.2018 (Kanalizacja i oczyszczalnia)
ZP.271.1.16.2018 (Przebudowa drogi)
ZP.271.1.17.2018 (Remont cząstkowy dróg)
ZP.271.1.18.2018 (Stacja uzdatniania wody)
ZP.271.1.19.2018 (Dokumentacja projektowa - odwodnienie)
ZP.271.1.20.2018 (Otwarte Strefy Aktywności)
ZP.271.1.21.2018 (Budowa kanalizacji sanitarnej)
ZP.271.1.22.2018 (Inspektor Nadzoru - OSA)
ZP.271.1.23.2018 (Dostawa żywności)
ZP.271.1.24.2018 (Nadzór Inwestorski)
ZP.271.1.25.2018 (Nadzór inwestorski - ul. Sieniawska)
ZP.271.1.26.2018 (Nadzór - Stacja uzdatniania wody)
ZP.271.1.27.2018 (Nadzór - kanalizacja Oblęgór)
ZP.271.1.28.2018 (Budowa OSA Niedźwiedź)
ZP.271.1.29.2018 (Opracowanie dokumentacji - przedszkole)
ZP.271.1.30.2018 (Wykonanie nawierzchni asfaltowych)
ZP.271.1.31.2018 (Stacja uzdatniania wody)
ZP.271.1.32.2018 (Opracowanie dokumentacji-Rewitalizacja)
ZP.271.1.33.2018 (Budowa OSA Niedźwiedź)
ZP.271.1.34.2018 (Nadzór-Stacja uzdatniania wody)
ZP.271.1.35.2018 (Dokumentacja - ul. Piaskowa)
ZP.271.1.36.2018 (Wykonanie nawierzchni dróg)
ZP.271.1.37.2018 (Dokumentacja - Rewitalizacja ZPO)
ZP.271.1.38.2018 (Dokumentacja - obiekt przedszkolno-żłobkowy)
ZP.271.1.39.2018 (Budowa OSA Niedźwiedź)
ZP.271.1.40.2018 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.41.2018 (Dokumentacja - Sala gimnastyczna)
ZP.271.1.42.2018 (Dostawa paliwa drzewnego pellet)
ZP.271.1.43.2018 (Dostawa oleju opałowego)
ZP.271.1.44.2018 (Zakup paliw do pojazdów)
ZP.271.1.45.2018 (Dokumentacja ul. Kielecka Oblęgór)
ZP.271.1.46.2018 (Dokumentacja-przedszkole)
ZP.271.1.47.2018 (Opracowanie dokumentacji - drogi)
ZP.271.1.48.2018 (Transport odpadów z oczyszczalni)