Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607541-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych – Przebudowa dróg gminnych ul. Widok w msc. Oblęgorek oraz w msc. Ruda Strawczyńska
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.30.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni asfaltowych – przebudową dróg gminnych ul. Widok w msc. Oblęgorek oraz w msc. Ruda Strawczyńska Część I. Wykonanie nawierzchni asfaltowych – Przebudowa drogi gminnej ul. Widok w msc. Oblęgorek. Przedmiotem robót jest przebudowa ulicy Widok na długości 209,0 m w miejscowości Oblęgorek. Zakres prac obejmuje: - poszerzenie istniejącej jezdni z kruszywa kamiennego, - wzmocnienie istniejącej jezdni warstwą kruszywa kamiennego, - wykonanie warstw: wiążącej i ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, - wzmocnienie poboczy kruszywem kamiennym, - wykonanie oznakowania Roboty polegają na wykonaniu jezdni bitumicznej o szerokości 4,5 m oraz pobocza o szerokości 0,75 m umocnione kruszywem kamiennym. Konstrukcja wzmocnienia jezdni: 10 cm - warstwa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm. 6 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej, Konstrukcja na poszerzeniach jezdni: 10 cm – warstwa piasku średnioziarn. stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa, 15 cm – podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, 10 cm – warstwa wzmacniająca kruszywa stabiliz. mechanicznie 0-31,5 mm, 6 cm – warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej, 4 cm – warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej. Część II. Wykonanie nawierzchni asfaltowych – Przebudowa drogi gminnej w msc. Ruda Strawczyńska dz. nr ewid. 147, 146/2, 149/2, 154/6 Przedmiotem robót jest przebudowa drogi na długości 204,0 m w miejscowości Ruda Strawczyńska. Zakres prac obejmuje: - poszerzenie istniejącej jezdni z kruszywa kamiennego, - wzmocnienie istniejącej jezdni warstwą kruszywa kamiennego, - wykonanie warstw: wiążącej i ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, - wzmocnienie poboczy kruszywem kamiennym - wykonanie oznakowania Roboty polegają na wykonaniu jezdni bitumicznej o szerokości 4,5 m oraz pobocza o szerokości 0,75 m umocnione kruszywem kamiennym. Konstrukcja wzmocnienia jezdni: 10 cm - warstwa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm. 6 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej, Konstrukcja na poszerzeniach jezdni: 15 cm – warstwa piasku średnioziarn. stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa, 20 cm – podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, 10 cm – warstwa wzmacniająca kruszywa stabiliz. mechanicznie 0-31,5 mm, 6 cm – warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej, 4 cm – warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 3) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 6) Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania budowy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami 7) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? projekt budowlany; ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.6. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.7. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 3.8. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wykonanie nawierzchni asfaltowych – Przebudowa drogi gminnej ul. Widok w msc. Oblęgorek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 163697.21
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo – Budowlanych „Albud” Paweł Bednarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. H. Sienkiewicza 40
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Oblęgorek
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 173895.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173895.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252065.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie nawierzchni asfaltowych – Przebudowa drogi gminnej w msc. Ruda Strawczyńska dz. nr ewid. 147, 146/2, 149/2, 154/6
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.