artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia

Strawczyn: Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą w 2016 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 15441 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8155 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego i pojazdów wraz z obsługą w 2016 roku na potrzeby robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie gminy Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2016 r. tj. walca drogowego i równiarki. Zakres usług obejmuje: 1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 330 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Strawczyn w ilości 130 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego do realizacji robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach itp. w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn w 2016 r. tj. koparki oraz usługa transportu. Zakres usług obejmuje: 1. Roboty koparką polegające na odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach na terenie Gminy Strawczyn w ilości 280 r/godz. Zakres prac oraz czas trwania zamówienia będzie uzależniony od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000-2; 45520000-8 2. Usługa transportu materiałów (kruszywa, ziemi, mat. budowlanych itp.) w ramach prowadzonych robót przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. w ilości 140 r/godz. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 4. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w ciągu nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 5. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 6. Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 8. Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu budowlanego i pojazdów do użytkowania i eksploatacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Część NR: 1  

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy TechBudMasz Łukasz Jamróz, ul. Sukowska 5, 25-146 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53751,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53751,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53751,00

  • Waluta: PLN .

 

Część NR: 2  

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Poświat Zakład Budowlano-Usługowy, Strawczynek, ul. Słoneczna 10, 26-067 Strawczyn, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30996,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30996,00

  • Waluta: PLN .