Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155332 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Strawczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji typu VRF dla 11 szt. pomieszczeń I-go piętra budynku Urzędu Gminy w Strawczynie - strona południowa (pomieszczenia nr 2.4; 2.5; 2.6; 2.7; 2.9; 2.10; 2.11; 2.12; 2.13; 2.14; 2.15) z zastosowaniem jednostek wewnętrznych naściennych - po 1 szt. dla każdego pomieszczenia współpracujących z 1 szt. agregatu o wydajności chłodniczej nie mniejszej niż 28,0 kW instalowanego w pomieszczeniu nr 2.17. Proponowane rozwiązanie musi spełniać poniższe warunki odnośnie energooszczędności i sprawności działania : - wysoka sprawność energetyczna - COP chłodzenia >/=5,2, grzania >/=5,74, sezonowy współczynnik dla chłodzenia ESEER >/=7,54; - praca w funkcji grzania do -25oC temperatury zewnętrznej; - wymiennik freon-powietrze dwusekcyjny w celu optymalizacji wydajności w każdym trybie pracy; - automatyczny system zarządzania ilością czynnika chłodniczego w zależności od funkcji; - automatyczne zarządzanie poziomem oleju w sprężarkach; - automatyczne wyrównywanie poziomu oleju; - odzyskiwanie oleju z układu w oparciu o czujnik poziomu oleju; - wszystkie sprężarki agregatu inwerterowe. - okres gwarancji : 60 m-cy. Oferta powinna zawierać urządzenia wymienione z nazwy i modelu. Celem potwierdzenia spełnienia powyższych wymogów należy dostarczyć stosowne katalogi i /lub broszury oryginalne producenta systemu. Wymagane certyfikaty branżowe producenta. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88430,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73800,00
Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116124,30
Waluta: PLN.