artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Strawczyn oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 101091 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74651 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Strawczyn oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Strawczyn oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn z podziałem na dwa zadania (części), które obejmują swoim zakresem: Zadanie I 1) Sukcesywny zakup paliw płynnych do autobusów szkolnych, sprzętu silnikowego będących własnością Gminy Strawczyn oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2012 roku, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy - 14.600,00 litrów, b) benzyna bezołowiowa 95 - 1100,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja Zadania I odbywała się we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z potrzebami zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. Strawczyn, ul. Żeromskiego 16 więcej niż 5 km. Zadanie II Sukcesywny zakup paliwa płynnego do samochodu (busa) będącego własnością Gminy Strawczyn w 2012 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy w którym zastosowano dodatki uszlachetniające tj. czyszczące, antykorozyjne, przeciw utleniające (np. olej napędowy typu: Verva ON, Diesel Gold, Shell V- Power, ON Ultimate lub równoważny) - 2 000 litrów, b) Sukcesywny zakup oleju napędowego dokonywany będzie w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. 2. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 3. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 4. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów Gminy Strawczyn i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn, oraz do pojemników na potrzeby sprzętu silnikowego Gminy Strawczyn i ratowniczego sprzętu silnikowego OSP. 5. Zakup paliwa będzie następował drogą transakcji bezgotówkowych. Upoważnione osoby dokonujące zakupu paliwa fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem na fakturze VAT . 6. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę na Urząd Gminy i na poszczególne OSP, po każdorazowym zakupie paliwa. Podana ilość paliwa zarówno przy zadaniu I jak i zadaniu II jest wielkością szacunkową, wynikającą ze średniego rocznego zapotrzebowania na paliwo dla tego pojazdu, ustalonego na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie - służącego do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Część NR: 1  

Nazwa: Zadanie Nr I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe EMEKS Stanisław Krzysztofik, ul. Kielecka 3A, 26-067 Promnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90363,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90363,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90363,00

  • Waluta: PLN.