artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Korczynie na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 67087 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19917 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Korczynie na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane obejmują swoim zakresem: 1. Adaptację części pomieszczeń szkoły na świetlicę, 2. Dobudowę klatki schodowej wraz z szybem windowym, 3. Budowę pochylni dla niepełnosprawnych, 4. Wykonanie dachu nad starą częścią budynku, 5. Wykonanie elewacji wraz z dociepleniem części budynku, 6. Wykonanie wewnętrznych instalacji:elektrycznej, oświetleniowej, siłowej, odgromowej, 7. Zagospodarowanie terenu poprzez urządzenie placu zabaw. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane będzie przy współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego , działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO AUTOBUD Maria Wójcik, ul. Ściegiennego 26, 25-114 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1016237,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 530000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 530000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 986590,02

  • Waluta: PLN.