artykuł nr 1

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 324245 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 312889 - 2011 data 30.11.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax. 041 3038157.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do szkół na terenie Gminy Strawczyn na rok 2012 w ilości 41 000 litrów wyłącznie do celów grzewczych. W tym: Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów. Olej napędowego grzewczego ekologicznego musi posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 ºC - zawartość siarki max. 0,1 % (m/m) - temperatura płynięcia max. - 20 ºC - gęstość w temperaturze 15 ºC max. 860 kg/m³ 2. Miejsce dostawy oraz informacje dotyczące dostaw - loco pojemniki Zamawiającego - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał własnym środkiem transportu na swój koszt. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Olej dostarczany będzie etapowo sukcesywnie w miarę potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego w godz.7.30.-15.30. w dniu roboczym. Zbliżone wielkości jednorazowego zamówienia oraz wielkości pojemników: - Szkoła Podstawowa w Korczynie 8.000 litrów posiada 5 pojemników o pojemności 2. 000 litrów, - Szkoła Podstawowa w Rudzie Strawczyńskiej 1.500 litrów, posiada 3 pojemniki o pojemności 750 litrów - Szkoła Podstawowa w Niedźwiedziu 2. 500 litrów, posiada 2 pojemniki o pojemności 2.000 litrów. Rozładunek winien się odbywać przy zastosowaniu pompy przy autocysternie zawierającej legalizowany licznik. Dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego ekologicznego fakturowana będzie w litrach w temperaturze referencyjnej 15ºC i potwierdzona wydrukiem z autocysterny. Cena oferty zostanie obliczona na podstawie ceny producenta oleju netto podanej w jego cenniku oraz podatku VAT z dnia 26.12.2011 r. Wysokość marży, bądź upustów jest stała w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zakupu oleju, z uwagi na faktyczne potrzeby.
  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do szkół na terenie Gminy Strawczyn na rok 2012 w ilości 41 000 litrów wyłącznie do celów grzewczych. W tym: Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów Dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów. Olej napędowego grzewczego ekologicznego musi posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 ºC - zawartość siarki max. 0,1 % (m/m) - temperatura płynięcia max. - 20 ºC - gęstość w temperaturze 15 ºC max. 860 kg/m³ 2. Miejsce dostawy oraz informacje dotyczące dostaw - loco pojemniki Zamawiającego - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów - dostawa oleju napędowego grzewczego ekologicznego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 8 000 litrów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał własnym środkiem transportu na swój koszt. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Olej dostarczany będzie etapowo sukcesywnie w miarę potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego w godz.7.30.-15.30. w dniu roboczym. Zbliżone wielkości jednorazowego zamówienia oraz wielkości pojemników: - Szkoła Podstawowa w Korczynie 8.000 litrów posiada 5 pojemników o pojemności 2. 000 litrów, - Szkoła Podstawowa w Rudzie Strawczyńskiej 1.500 litrów, posiada 3 pojemniki o pojemności 750 litrów - Szkoła Podstawowa w Niedźwiedziu 2. 500 litrów, posiada 2 pojemniki o pojemności 2.000 litrów. Rozładunek winien się odbywać przy zastosowaniu pompy przy autocysternie zawierającej legalizowany licznik. Dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego ekologicznego fakturowana będzie w litrach w temperaturze referencyjnej 15ºC i potwierdzona wydrukiem z autocysterny. Cena oferty zostanie obliczona na podstawie ceny producenta oleju netto podanej w jego cenniku oraz podatku VAT z dnia 26.11.2011 r. Wysokość marży, bądź upustów jest stała w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zakupu oleju, z uwagi na faktyczne potrzeby.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
  • W ogłoszeniu jest: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku udzielenia zamówienia dla podwykonawcy zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego nie ulegają zmianie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniedbania podwykonawców w takim stopniu jakby to były działania własne. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: a) wystąpią istotne zmiany w zakresie świadczonych dostaw, b) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; c) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmiany stawki podatku VAT. d) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające z cennika producenta oleju, dotyczące ceny netto oleju i zaakceptowane przez zamawiającego e)zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty f) zmiany w trakcie wykonywania umowy z powodu zmiany przepisów, norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; g) zmiany rachunków bankowych, z których lub na które dokonywane będą przelewy; h) zdarzeń losowych; h) klęsk żywiołowych i warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację zamówienia;.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku udzielenia zamówienia dla podwykonawcy zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego nie ulegają zmianie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniedbania podwykonawców w takim stopniu jakby to były działania własne. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: a) wystąpią istotne zmiany w zakresie świadczonych dostaw, b) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; c) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmiany stawki podatku VAT d) udokumentowane zmiany wynagrodzenia wynikające z cennika producenta oleju, dotyczące ceny netto oleju i zaakceptowane przez zamawiającego e)zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty f) zmiany w trakcie wykonywania umowy z powodu zmiany przepisów, norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; g) zmiany rachunków bankowych, z których lub na które dokonywane będą przelewy; h) zdarzeń losowych; i) klęsk żywiołowych i warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację zamówienia; 5. Umowy o realizację zamówienia zawarte zostaną odrębnie przez poszczególne szkoły będące jednostkami organizacyjnymi gminy, z Wykonawcą wyłonionym przez gminę wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wszystkie jednostki organizacyjne szkoły będą miały takie same prawa do zawarcia umów, tj. zgodnie z postanowieniami określonymi w dokumentacji przetargowej, mając na uwadze uwzględnienie faktycznych potrzeb danej jednostki- szkoły..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 3