artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Dostawa autobusu celem dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 126441 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98505 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu celem dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Strawczyn. Autobus nie może być uszkodzony i powypadkowy. Powinien spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy oraz być bezwarunkowo dopuszczony do ruchu na polskich drogach publicznych. Ponadto zamawiany autobus powinien spełniać minimalne wymagania: 1) Rok produkcji nie starszy niż 2002 r. 2) Maksymalny przebieg do 200 tys km 3) Posiadający systemy ABS,ASR 4) Tachograf z ogranicznikiem prędkości i z ważną legalizacją 5) Ważny przegląd techniczny 6) Silnik pojemność do 4600cm³ 7) Moc silnika powyżej 130kW, rodzaj paliwa - olej napędowy 8) Kolor pomarańczowy 9) 2 koguty pomarańczowe na dachu 10) Radiomagnetofon 11) Webasto 12) Skrzynia 7 biegowa, 13) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 14) Ilość miejsc siedzących 42+1+1 miejsce na wózek inwalidzki 15) Minimum 12 miejsc stojących 16) Wymiary max długość 9.6 szerokość 2,5 wysokość 3.3 17) Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie, 18) Drzwi pneumatyczne otwierane na zewnątrz sterowane przez kierowcę, 19) Nagłośnienie z mikrofonem, 20) Wentylacja przestrzeni pasażerskiej za pomocą co najmniej dwóch wywietrzników, 21) Bagażnik, 22) Podłoga - przestrzeń pasażerska wyłożona wykładziną antypoślizgową, 23) Siedzenia pasażerskie obite miękką tapicerką wyposażone w pasy bezpieczeństwa, 24) Poszycie zewnętrzne w nienagannym stanie, bez widocznych uszkodzeń i zarysowań w powłoce lakierniczej, bez ognisk rdzy, 25) Autobus przygotowany do eksploatacji, wymienione wszystkie filtry oraz pozostałe płyny, 26) Wyposażenie dodatkowe: klin podkładowy, zestaw kluczy, gaśnica, podnośnik hydrauliczny, apteczka. 27) Autobus musi być wyposażony w tablice informacyjne o przewożeniu dzieci. 3. Wszelkie materiały określone w dokumentacji określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. W niniejszym postępowaniu zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Na dostarczony autobus wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 6 miesięcy od daty sprzedaży, bez względu na ilość przejechanych kilometrów. 5. W okresie gwarancji wykonawca ma zapewnić: a) sprawne działanie autobusu, b) naprawę autobusu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości winien zapewnić doprowadzenie oraz jego odbiór z właściwej stacji serwisowej, c) czynności napraw dokonywane są na koszt wykonawcy, d) w przypadku powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o usterkach lub awarii autobusu, wykonawca winien najpóźniej w dniu następnym przystąpić do naprawy, e) przez okres napraw wykonawca zapewni na własny koszt transport zastępczy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma TOMBUD Tomasz Kaźmierczak, ul. Rogatka 6A, 62-860 Opatówek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00

  • Waluta: PLN.