artykuł nr 1

Zawiadomienie unieważnieniu prowadzonego postępowania

Zawiadomienie o unieważnieniu prowadzonego postępowania

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn

 

Gmina Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26 – 067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 30-38-002, fax (41) 30-38-157, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) unieważnia prowadzone postępowanie.

Pragniemy zawiadomić, że po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powtórzył czynności związane z procedurą przetargową. W wyniku powtórzenia czynności stwierdzono, że prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w dokumentacji przetargowej – Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Ogłoszeniu o zamówieniu:

  • w części dotyczącej przedmiotu zamówienia podał niewłaściwą podstawę prawną,
  • w części dotyczącej warunków udziału w postępowaniu żądał od Wykonawców dokumentów w oparciu o przepisy, które nie obowiązywały na dzień ogłoszenia o zamówieniu.

Pomimo zaistniałej sytuacji liczymy na dalszą współpracę z Państwem.