artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę parkingu na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 79483 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42481 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę parkingu na terenie gminy Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę parkingu na ok. 80 miejsc w tym 1 dla autokaru, 3 dla BUS-a oraz uwzględniając stanowiska dla osób niepełnosprawnych. Zakres opracowywanej dokumentacji obejmować będzie również przyłącze wod-kan do planowanych na terenie parkingu sanitariatów oraz podwieszenie 3 lamp na istniejących słupach oświetleniowych. Parking zlokalizowany będzie na działce Nr 824/1 w Strawczynie przy ul. Ogrodowej. Wykonawca zobowiązany jest także do uzyskania stosownego zezwolenia wydanego przez Starostwo Powiatowe w Kielcach na realizację inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Dokumentacja powinna zawierać przedmiar robót, ślepy kosztorys i kosztorys inwestorski oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (w wersji papierowej i elektronicznej). Projekt należy opracować w oparciu o przepisy prawa polskiego i odpowiednie regulacje prawne Unii Europejskiej wraz z uzgodnieniami, opiniami, decyzjami i postanowieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Prawa Budowlanego. Dokumentacja musi posiadać klauzulę zgodności z przepisami p.poż., sanitarnymi, energetycznymi, UDT i Polskimi Normami (o ile są wymagane). Projekt winien być wykonany w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i jednym egzemplarzu wersji elektronicznej natomiast przedmiary, ślepe kosztorysy i kosztorysy inwestorskie winny być przedłożone po dwa egzemplarze w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz wersji elektronicznej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania ZAKRES OPRACOWANIA: 1.1. Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. 1.2. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 1.3. Wykonanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. 1.4. Projekt budowlano-wykonawczy będący przedmiotem zamówienia j.w. winien zawierać wszystkie niezbędne szczegóły elementów konstrukcji oraz wykazy i zestawienia prefabrykatów, 1.5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 1.6. Przedmiary, ślepe kosztorysy i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. Wymagania dodatkowe Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy dokumentacji projektowej: a) wszelkie rozwiązania projektowe winny być na bieżąco konsultowane z Zamawiającym i sporządzone po jego akceptacji. Brak akceptacji zaproponowanych rozwiązań projektowych spowoduje, że dokumentacja nie zostanie odebrana przez Zamawiającego. b) wykonanie wszelkich poprawek wynikłych z winy projektanta, również w trakcie uzgodnień, opiniowania i realizowania inwestycji. c) wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany związane z nowelizacją ustaw i rozporządzeń. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego Projektant zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących projektu podczas procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót związanych z budową parkingu, na każde życzenie Zamawiającego. Powyższa dokumentacja posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy. Zamawiający wymaga sporządzenia projektów budowlano - wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz wszystkich opracowań wymienionych powyżej i przekazania jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na płycie CD.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MZ Aqua Prim Marian Zapart, ul. 1-go Maja 121/22, 25-646 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78637,23

  • Waluta: PLN.