artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Strawczynku gmina Strawczyn. Zamówienie dotyczy ETAPU III
Numer ogłoszenia: 193507 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164811 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Strawczynku gmina Strawczyn. Zamówienie dotyczy ETAPU III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania jw. obejmującego następujące roboty budowlane: - Budowa trybun odkrytych i częściowo zadaszonych, - Budowa boiska wielofunkcyjnego o wym. 48x26m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w tym: * 1 boisko do gry w piłkę ręczną 44x22 m * 2 boiska do koszykówki 24x13m * 1 boisko do siatkówki 18x9m - Budowa boiska treningowego do piłki nożnej o wym. 60x30m o nawierzchni z trawy syntetycznej, - Budowa kortu tenisowego o wym. 36,57x16,97m o nawierzchni syntetycznej akrylowej - Oświetlenie terenu, - Przebudowa odcinka linii średniego napięcia, - Budowa infrastruktury drogowej, tj. drogi dojazdowe, chodniki, parkingi. - Sieć kanalizacyjna, - Ogrodzenie o wym. 2,5x2,1m na dł. W zakres prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 ) z późn. zm. wchodzi: 1. uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 2. czas pracy wykonawcy winien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań zamawiającego, 3. nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, 4. ścisła współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski, 5. bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy, 6. informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji co najmniej 1 raz w tygodniu, 7. nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 8. sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym złożonych przez Wykonawcę robót, 9. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania, 10. ustalenie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, 11. rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, 12. przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych inwestycji i po okresie rękojmi, 13. nadzór nad usuwaniem wad, usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 14. wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych przy realizacji zadania Obecnie trwają prace związane z budową krytej pływalni - ETAP II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji EKO-INWEST Krystyna Wiorek, Wojska Polskiego 51 lok 267, 25-375 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 47350.00
  • Oferta z najniższą ceną: 47350.00 oferta z najwyższą ceną: 62000.00
  • Waluta: PLN.