artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Usługi cateringowe dla ośrodka przedszkolnego w Strawczynku w ramach zadania pn. Akademia Krasnali Strawczynka
Numer ogłoszenia: 2947 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145889 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe dla ośrodka przedszkolnego w Strawczynku w ramach zadania pn. Akademia Krasnali Strawczynka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest catering w zakresie kompleksowego przygotowania posiłków i ich dystrybucja na rzecz Ośrodka Przedszkolnego w Strawczynku, gmina Strawczyn. Ośrodek będzie funkcjonował codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30. Na dzienne wyżywienie składać się będzie drugie śniadanie, obiad i podwieczorek. Ilość posiłków w rozbiciu na lata przedstawia się następująco: Rok 2009: Drugie śniadanie 960, Obiad: 960, Podwieczorek: 960, Rok 2010: Drugie śniadanie 3 825, Obiad: 3 825, Podwieczorek: 3 825, Rok 2009: Drugie śniadanie 2 220, Obiad: 2 220, Podwieczorek: 2 220, Łącznie: Drugie śniadanie 7 005, Obiad: 7 005, Podwieczorek: 7 005 Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny charakteryzować się następującymi parametrami: 1) Usługa będzie dotyczyć 15 dzieci w wieku 3- 5 lat, uczęszczających do ośrodka przedszkolnego w Strawczynku 2) Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; 3) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy; 4) Dzienny jadłospis obejmuje: a) Śniadanie, b) Obiad c) Podwieczorek 5) Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne, dania rybne, warzywa, owoce, słodycze, napoje, pieczywo, nabiał, i inne służące do przygotowywania potraw. 6) Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: a) Godzina 8.30 - dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach, b) Godzina 11.30 - dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola, odbiór termosów po śniadaniu, c) Godzina 15.00 - odbiór termosów i resztek obiadowych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci; 9)Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: a) Porcjowanie i wydawanie posiłków b) Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki; 10)Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00-0, 55.32.00.00-9, 52.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72041.01 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest przy udziale środków z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariola Królik, ul. Zagórska 195, 25-344 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 65517,29
  • Oferta z najniższą ceną: 65517,29 oferta z najwyższą ceną: 65517,29
  • Waluta: PLN.