główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 500023552-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
Gmina Strawczyn: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Hali Sportowej w Strawczynku gm. Strawczyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622098-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500066748-N-2017

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego  16, 26067   Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dokumentacji projektowej budynku Hali Sportowej w Strawczynku gm. Strawczyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę hali sportowej przy ulicy Turystycznej w Strawczynku gm. Strawczyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego (projekt budowlano-wykonawczy) wraz ze specyfikacjami technicznymi, charakterystyką energetyczną, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów budynku hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Projekt objęty postępowaniem winien obejmować budynek wielofunkcyjny przeznaczony do jednoczesnego pobytu do 500 osób z możliwością organizowania imprez sportowych o charakterze masowym, w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek hali sportowej usytuowany będzie na działce Nr ewid. 256/9 w Strawczynku. Projektowany budynek składać się będzie z geometrycznej dwukondygnacyjnej bryły. Projektowany budynek winien posiadać jedną kondygnacje podziemną [częściową] oraz dwie kondygnacje nadziemne wraz z antresolą dla operatora. W budynku powinny mieć miejsce następujące obszary funkcjonalne: - strzelnica, - sala fitness, - ścianka wspinaczkowa, - zaplecza techniczne, - zespoły szatniowo sanitarne, - wielofunkcyjna sala sportowa, umożliwiająca realizację następujących dyscyplin sportowych: piłka ręczna , koszykówka, siatkówka, piłka nożna halowa. W piwnicy winny być przewidziane następujące obszary: - strefa strzelnicy obejmująca strzelnicę, śluzę, pomieszczenie operatora, magazynki, pomieszczenie czyszczenia broni, pomieszczenie pomocy medycznej, pomieszczenie socjalne, - strefa ogólnodostępna obejmująca poczekalnie, komunikację, sanitariaty oraz zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, - strefa techniczna obejmująca pomieszczenia techniczne, przyłączy i porządkowe. Parter powinien być podzielony na następujące obszary: - strefa sali sportowej obejmująca salę, pomieszczenia szatni z zapleczami sanitarnymi, pokoje trenerów i sędziów, magazynki podręczne sprzętu sportowego, pomieszczenia pomocy medycznej i kontroli dopingowej, - strefa ogólnodostępna obejmująca hol, szatnie, sanitariaty, komunikację pionową, - strefa techniczna w skład której wchodzą pomieszczenie kotłowni z magazynem, pomieszczenie konserwatora, garaż z magazynem oraz pomieszczenia porządkowe i socjalne. Na piętrze przewidujemy zaprojektowanie następujących obszarów: - strefa sali sportowej w skład której wchodzą trybuny oraz antresola operatora wydarzeń, - strefa ogólnodostępna obejmująca komunikację, salę fitness, zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, sanitariaty. Przyjęte rozwiązania techniczne winny zapewniać niezależne działanie poszczególnych obszarów funkcjonalnych, gwarantując bezkolizyjny dostęp zawodników, widzów oraz czasowych użytkowników obiektu. Równocześnie musi zapewniać możliwość zmiany powiązań funkcjonalnych i dostosowania ich do aktualnych potrzeb oraz uwarunkowań. Budynek należy w całości przystosować dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie kondygnacje powinny być połączone klatkami schodowymi oraz windą osobową. Poprzez klatki schodowe należy zapewnić wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu w ilości 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę) - projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U.2013 poz. 1129), oraz projekt stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 3 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarze w formie pisemnej. - wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ. - przygotowanie kompletnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę w celu realizacji zadania. Projektowany budynek hali sportowej powinien spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1422); W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie opracowywania projektu budowlanego i wykonawczego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji każdy z etapów realizacji projektu rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Uwaga: Projektowany budynek powinien być zgodny z istniejącą koncepcją (załącznik Nr 8), jednakże dopuszczalne są wszelkie zmiany po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z odpowiednimi organami administracji. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmian w stosunku do przedłożonej koncepcji. Zakres opracowania winien zawierać również: a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane. c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ zgłoszenia/pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie przez wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Nadzór autorski. Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w miarę potrzeb zamawiającego lecz nie rzadziej niż jeden pobyt na dwa tygodnie. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, • wykonywania projektów zamiennych, • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
 
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65040.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: PRIMTECH Szymon Kita
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karola Miarki 16/3
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139605.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139605.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
artykuł nr 2

Zawiadomienie o wyborze oferty

Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze oferty 59 KB
artykuł nr 3

Zestawienie ofert

Załączniki:
Zestawienie ofert 373 KB
artykuł nr 4

Modyfikacja treści SIWZ

Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ MB
artykuł nr 5

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie nr 500066748-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Strawczyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 622098-N-2017
Data: 24/11/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego  16, 26067   Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://strawczyn.4bip.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę hali sportowej przy ulicy Turystycznej w Strawczynku gm. Strawczyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego (projekt budowlano-wykonawczy) wraz ze specyfikacjami technicznymi, charakterystyką energetyczną, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów budynku hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Projekt objęty postępowaniem winien obejmować budynek wielofunkcyjny przeznaczony do jednoczesnego pobytu do 500 osób z możliwością organizowania imprez sportowych o charakterze masowym, w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek hali sportowej usytuowany będzie na działce Nr ewid. 256/9 w Strawczynku. Projektowany budynek składać się będzie z geometrycznej dwukondygnacyjnej bryły. Projektowany budynek winien posiadać jedną kondygnacje podziemną [częściową] oraz dwie kondygnacje nadziemne wraz z antresolą dla operatora. W budynku powinny mieć miejsce następujące obszary funkcjonalne: - strzelnica, - sala fitness, - ścianka wspinaczkowa, - zaplecza techniczne, - zespoły szatniowo sanitarne, - wielofunkcyjna sala sportowa, umożliwiająca realizację następujących dyscyplin sportowych: piłka ręczna , koszykówka, siatkówka, piłka nożna halowa. W piwnicy winny być przewidziane następujące obszary: - strefa strzelnicy obejmująca strzelnicę, śluzę, pomieszczenie operatora, magazynki, pomieszczenie czyszczenia broni, pomieszczenie pomocy medycznej, pomieszczenie socjalne, - strefa ogólnodostępna obejmująca poczekalnie, komunikację, sanitariaty oraz zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, - strefa techniczna obejmująca pomieszczenia techniczne, przyłączy i porządkowe. Parter powinien być podzielony na następujące obszary: - strefa sali sportowej obejmująca salę, pomieszczenia szatni z zapleczami sanitarnymi, pokoje trenerów i sędziów, magazynki podręczne sprzętu sportowego, pomieszczenia pomocy medycznej i kontroli dopingowej, - strefa ogólnodostępna obejmująca hol, szatnie, sanitariaty, komunikację pionową, - strefa techniczna w skład której wchodzą pomieszczenie kotłowni z magazynem, pomieszczenie konserwatora, garaż z magazynem oraz pomieszczenia porządkowe i socjalne. Na piętrze przewidujemy zaprojektowanie następujących obszarów: - strefa sali sportowej w skład której wchodzą trybuny oraz antresola operatora wydarzeń, - strefa ogólnodostępna obejmująca komunikację, salę fitness, zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, sanitariaty. Przyjęte rozwiązania techniczne winny zapewniać niezależne działanie poszczególnych obszarów funkcjonalnych, gwarantując bezkolizyjny dostęp zawodników, widzów oraz czasowych użytkowników obiektu. Równocześnie musi zapewniać możliwość zmiany powiązań funkcjonalnych i dostosowania ich do aktualnych potrzeb oraz uwarunkowań. Budynek należy w całości przystosować dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie kondygnacje powinny być połączone klatkami schodowymi oraz windą osobową. Poprzez klatki schodowe należy zapewnić wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu w ilości 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę) - projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U.2013 poz. 1129), oraz projekt stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 3 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarze w formie pisemnej. - wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ. - przygotowanie kompletnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę w celu realizacji zadania. Projektowany budynek hali sportowej powinien spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1422); W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie opracowywania projektu budowlanego i wykonawczego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji każdy z etapów realizacji projektu rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Uwaga: Projektowany budynek powinien być zgodny z istniejącą koncepcją (załącznik Nr 8), jednakże dopuszczalne są wszelkie zmiany po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z odpowiednimi organami administracji. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmian w stosunku do przedłożonej koncepcji. Zakres opracowania winien zawierać również: a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane. c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ zgłoszenia/pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie przez wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Nadzór autorski. Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w miarę potrzeb zamawiającego lecz nie rzadziej niż jeden pobyt na dwa tygodnie. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, • wykonywania projektów zamiennych, • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm) tj.: - min. 1 Projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w branży budowlanej. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności, o których mowa powyżej będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2017 poz. 847) W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca winien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione będą najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm). Zamawiający będzie sprawował nadzór w zakresie wywiązywania się z wymienionych zobowiązań na zasadach określonych w umowie.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej na budowę hali sportowej przy ulicy Turystycznej w Strawczynku gm. Strawczyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego (projekt budowlano-wykonawczy) wraz ze specyfikacjami technicznymi, charakterystyką energetyczną, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów budynku hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. Projekt objęty postępowaniem winien obejmować budynek wielofunkcyjny przeznaczony do jednoczesnego pobytu do 500 osób z możliwością organizowania imprez sportowych o charakterze masowym, w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek hali sportowej usytuowany będzie na działce Nr ewid. 256/9 w Strawczynku. Projektowany budynek składać się będzie z geometrycznej dwukondygnacyjnej bryły. Projektowany budynek winien posiadać jedną kondygnacje podziemną [częściową] oraz dwie kondygnacje nadziemne wraz z antresolą dla operatora. W budynku powinny mieć miejsce następujące obszary funkcjonalne: - strzelnica, - sala fitness, - ścianka wspinaczkowa, - zaplecza techniczne, - zespoły szatniowo sanitarne, - wielofunkcyjna sala sportowa, umożliwiająca realizację następujących dyscyplin sportowych: piłka ręczna , koszykówka, siatkówka, piłka nożna halowa. W piwnicy winny być przewidziane następujące obszary: - strefa strzelnicy obejmująca strzelnicę, śluzę, pomieszczenie operatora, magazynki, pomieszczenie czyszczenia broni, pomieszczenie pomocy medycznej, pomieszczenie socjalne, - strefa ogólnodostępna obejmująca poczekalnie, komunikację, sanitariaty oraz zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, - strefa techniczna obejmująca pomieszczenia techniczne, przyłączy i porządkowe. Parter powinien być podzielony na następujące obszary: - strefa sali sportowej obejmująca salę, pomieszczenia szatni z zapleczami sanitarnymi, pokoje trenerów i sędziów, magazynki podręczne sprzętu sportowego, pomieszczenia pomocy medycznej i kontroli dopingowej, - strefa ogólnodostępna obejmująca hol, szatnie, sanitariaty, komunikację pionową, - strefa techniczna w skład której wchodzą pomieszczenie kotłowni z magazynem, pomieszczenie konserwatora, garaż z magazynem oraz pomieszczenia porządkowe i socjalne. Na piętrze przewidujemy zaprojektowanie następujących obszarów: - strefa sali sportowej w skład której wchodzą trybuny oraz antresola operatora wydarzeń, - strefa ogólnodostępna obejmująca komunikację, salę fitness, zespoły szatniowe z zapleczem sanitarnym, sanitariaty. Przyjęte rozwiązania techniczne winny zapewniać niezależne działanie poszczególnych obszarów funkcjonalnych, gwarantując bezkolizyjny dostęp zawodników, widzów oraz czasowych użytkowników obiektu. Równocześnie musi zapewniać możliwość zmiany powiązań funkcjonalnych i dostosowania ich do aktualnych potrzeb oraz uwarunkowań. Budynek należy w całości przystosować dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie kondygnacje powinny być połączone klatkami schodowymi oraz windą osobową. Poprzez klatki schodowe należy zapewnić wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu w ilości 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę) - projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U.2013 poz. 1129), oraz projekt stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 3 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarze w formie pisemnej. - wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ. - przygotowanie kompletnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę w celu realizacji zadania. Projektowany budynek hali sportowej powinien spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1422); W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie opracowywania projektu budowlanego i wykonawczego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji każdy z etapów realizacji projektu rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Uwaga: Projektowany budynek powinien być zgodny z istniejącą koncepcją (załącznik Nr 8), jednakże dopuszczalne są wszelkie zmiany po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z odpowiednimi organami administracji. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmian w stosunku do przedłożonej koncepcji. Zakres opracowania winien zawierać również: a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane. c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ zgłoszenia/pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót. 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie przez wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Nadzór autorski. Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w miarę potrzeb zamawiającego lecz nie rzadziej niż jeden pobyt na dwa tygodnie. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, • wykonywania projektów zamiennych, • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.
Dostępne kategorie:
ZP.271.1.1.2017 (Remont dróg)
ZP.271.1.2.2017 (Zakup kruszywa)
ZP.271.1.3.2017 (Wynajem sprzętu)
ZP.271.1.4.2017 (Transport kruszywa)
ZP.271.1.5.2017 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.6.2017 (Remont dróg)
Pellet Sckis
ZP.271.1.7.2017 (Kuchnia-Przedszkole))
ZP.271.1.8.2017 (Budowa oświetlenia)
ZP.271.1.9.2017 (Wyposażenie żłobka)
ZP.271.1.10.2017 (Modernizacja oświetlenia)
ZP.271.1.11.2017 (Wyposażenie żłobka)
ZP.271.1.12.2017 (Wyposażenie przedszkola)
ZP.271.1.13.2017 (Wyposażenie przedszkola)
ZP.271.1.14.2017 (Dostawa żywności)
ZP.271.1.15.2017 (Wyposażenie żłobka-kuchnia)
ZP.271.1.16.2017 (Wyposażenie przedszkola-administracja)
ZP.271.1.17.2017 (Utwardzenie działek)
ZP.271.1.18.2017 (Dostawa żywności - żłobek)
ZP.271.1.19.2017 (Dostawa żywności - przedszkole)
ZP.271.1.20.2017 (Dostawa materiałów hydraulicznych)
ZP.271.1.21.2017 (Kredyt)
ZP.271.1.22.2017 (Zajęcia dodatkowe - Przedszkole)
ZP.271.1.23.2017 (Wyposażenie przedszkole)
ZP.271.1.24.2017 (Klimatyzacja)
ZP.271.1.25.2017 (Przebudowa linii nn)
OSP.1.2017 (Zakup lekkiego samochodu)
ZP.271.1.26.2017 (Dostawa żywności - żłobek)
ZP.271.1.27.2017 (Odbiór odpadów)
ZP.271.1.28.2017 (Opracowanie dokumentacji)
ZP.271.1.29.2017 (Rolety)
ZP.271.1.30.2017 (Wyposażenie świetlica Promnik)
ZP.271.1.31.2017 (Przebudowa/budowa oświetlenia)
ZP.271.1.32.2017 (Dostawa sprzętu RTV, elektronicznego i komputerowego)
ZP.271.1.33.2017 (Rolety - Żłobek)
ZP.271.1.34.2017 (Zajęcia specjalistyczne - Żłobek)
ZP.271.1.35.2017 (Wyposażenie kuchni - Żłobek)
ZP.271.1.36.2017 (Wyposażenie przedszkola - Korczyn)
ZP.271.1.37.2017 (Odwodnienie i remont nawierzchni dróg)
ZP.271.1.38.2017 (Dostawa żywności - Żłobek)
ZP.271.1.39.2017 (Wyposażenie - Żłobek)
ZP.271.1.40.2017 (Dostawa kruszywa)
ZP.271.1.41.2017 (Projekt budowlany hala)
ZP.271.1.42.2017 (Obsługa bankowa)
ZP.271.1.43.2017 (Zakup paliw)
ZP.271.1.44.2017 (Pellet)
ZP.271.1.45.2017 (Olej opałowy)