artykuł nr 1

Unieważnienie postępowania

Załączniki
Unieważnienie postępowania   81.183 KB
artykuł nr 2

Zapytanie nr 1 + Odpowiedź

Załączniki
zapytanie_nr_1+odpowiedz   1.046 MB
artykuł nr 3

Ogłoszenie o zamówieniu

Strawczyn: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań przy drogach wojewódzkich nr 748 i 786
Numer ogłoszenia: 147539 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań przy drogach wojewódzkich nr 748 i 786.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań przy drogach wojewódzkich nr 748 i 786 z podziałem na części. Część 1.Droga wojewódzka nr 748 od km 0+000 do km 0+570 w miejscowości Ruda Strawczyńska i Strawczyn Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 0+000 do km 0+570 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 9. Część 2. Droga wojewódzka nr 748 od km 4+800 do km 5+300 w miejscowości Strawczynek, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 4+800 do km 5+300 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 8. Część 3.Droga wojewódzka nr 748 od drogi powiatowej 0487T (ul. Turystyczna) do drogi gminnej ul. Kościelna w m. Chełmce, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od drogi powiatowej 0487T (ul. Turystyczna) do drogi gminnej ul. Kościelna wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie jednej zatoki autobusowej i przebudowę istniejącej. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 2. Część 4.Droga wojewódzka nr 748 od km 8+597 do mostu na rzece Bobrza w miejscowości Bugaj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 8+597 do mostu na rzece Bobrza wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również przebudowę dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 6. Część 5. Droga wojewódzka nr 786 od km 98+635 do km 99+170 w miejscowości Ruda Strawczyńska Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 98+635 do km 99+170 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 786 w istniejącym pasie drogowym. Rzeczywista ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych do realizacji inwestycji będzie uzależniona od przyjętych rozwiązań projektowych. Wykonawca dokona inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego - uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji zadania (m.in. ZRID - nie dotyczy Części 5) W opisie projektu i na rysunkach należy posługiwać się istniejącym na drodze pikietażem drogowym. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania aktualnej numeracji dróg wszystkich kategorii. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych oraz harmonogramem prac projektowych. W przypadku braku terenu w granicach pasa drogowego, projekt winien uwzględniać podział przyległych działek niezbędnych do realizacji inwestycji..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1. 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) Część 2. 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Część 3. 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Część 4. 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Część 5. 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizował co najmniej 1 opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego dla budowy chodnika przy drodze klasy minimum G lub budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy minimum G wraz z chodnikiem, który został wykonany należycie, o wartości minimum 10 000,00 zł Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu głównych usług, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winny być załączone dowody, że usługi wykonane zostały należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie spełnienia warunku, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia: 1) Projektant w specjalności drogowej - 1 osoba Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury drogowej. Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o którym mowa w rozdziale V pkt 3 jeżeli dotyczy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 9 do SIWZ 6. Informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego ze wskazaniem nazwy, (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; f) niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowań w uzyskaniu od instytucji i urzędów niezbędnych: orzeczeń, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy; g) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; h) zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy, i) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); j) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; k) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; l) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga wojewódzka nr 748 od km 0+000 do km 0+570 w miejscowości Ruda Strawczyńska i Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 0+000 do km 0+570 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga wojewódzka nr 748 od km 4+800 do km 5+300 w miejscowości Strawczynek,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 4+800 do km 5+300 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga wojewódzka nr 748 od drogi powiatowej 0487T (ul. Turystyczna) do drogi gminnej ul. Kościelna w m. Chełmce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od drogi powiatowej 0487T (ul. Turystyczna) do drogi gminnej ul. Kościelna wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również zaprojektowanie jednej zatoki autobusowej i przebudowę istniejącej. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Droga wojewódzka nr 748 od km 8+597 do mostu na rzece Bobrza w miejscowości Bugaj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 8+597 do mostu na rzece Bobrza wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 748 oraz projekt remontu nawierzchni (nakładka bitumiczna). Opracowanie będzie obejmowało również przebudowę dwóch zatok autobusowych. Szacunkowa ilość podziałów geodezyjnych działek niezbędnych dla realizacji inwestycji wynosi 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Droga wojewódzka nr 786 od km 98+635 do km 99+170 w miejscowości Ruda Strawczyńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika od km 98+635 do km 99+170 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 786 w istniejącym pasie drogowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2
Załączniki
Specyfikacja z załącznikami   224.067 KB