artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Strawczyn: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 61077 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62184 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:dostawę i zamontowanie kompletnych zestawów solarnych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Strawczyn, wpięcie tych zestawów do instalacji wewnętrznych, dokonanie napełnienia i rozruchu całej instalacji, instruktaż dla użytkownika w zakresie korzystania z dostarczonego i zamontowanego układu, prace naprawcze i porządkowe. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części i obejmuje swoim zakresem: CZĘŚĆ NR 1: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Urzędu Gminy w Strawczynie CZĘŚĆ NR 2: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek oczyszczalni ścieków w Strawczynie CZĘŚĆ NR 3: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek trybun na Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Strawczynku CZĘŚĆ NR 4: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy-strażnicy w Strawczynku CZĘŚĆ NR 5: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy wiejskiej w Oblęgorze CZĘŚĆ NR 6: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Samorządowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strawczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają przedmiary. Zamawiający zastrzega sobie jednak, że stanowią one tylko i wyłącznie element pomocniczy i zaleca się wizję lokalną każdego budynku przed sporządzeniem oferty. 4.Całość zamówienia winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz SIWZ. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. 5.Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm. oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem wycofania z rynku modelu zaproponowanego w ofercie lub zmiany przepisów prawa. 7.Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny. 8.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot umowy zgodnie z siwz. 10.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) załączone przedmiary (załącznik Nr 8 niniejszej SIWZ) stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy, c) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 (np. materiały, urządzenia) tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania planowana jest przy współfinansowaniu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W przypadku ograniczonych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i budżetu gminy, Zamawiający przewiduje unieważnienie prowadzonego postępowania w całości lub wybranej przez niego części.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Część NR: 1  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Urzędu Gminy w Strawczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL Sp. z o.o., Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20707,42

  • Oferta z najniższą ceną: 20707,42 / Oferta z najwyższą ceną: 36592,50

  • Waluta: PLN.

 

Część NR: 2  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek oczyszczalni ścieków w Strawczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL Sp. z o.o., Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12366,57

  • Oferta z najniższą ceną: 12366,57 / Oferta z najwyższą ceną: 22263,00

  • Waluta: PLN.

 

Część NR: 3  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek trybun na Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Strawczynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL Sp. z o.o., Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20707,42

  • Oferta z najniższą ceną: 20707,42 / Oferta z najwyższą ceną: 36592,50

  • Waluta: PLN.

 

Część NR: 4  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy-strażnicy w Strawczynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL Sp. z o.o., Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12366,57

  • Oferta z najniższą ceną: 12366,57 / Oferta z najwyższą ceną: 25067,45

  • Waluta: PLN.

 

Część NR: 5  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy wiejskiej w Oblęgorze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL Sp. z o.o., Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12366,57

  • Oferta z najniższą ceną: 12366,57 / Oferta z najwyższą ceną: 22263,00

  • Waluta: PLN.

 

Część NR: 6  

Nazwa: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Samorządowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strawczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPENSOLAR.PL, Olszewskiego 6, 25-565 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20707,42

  • Oferta z najniższą ceną: 20707,42 / Oferta z najwyższą ceną: 36592,50

  • Waluta: PLN.

artykuł nr 2

Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 3

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

artykuł nr 4

Ogłoszenie o zamówieniu

Strawczyn: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 62184 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:dostawę i zamontowanie kompletnych zestawów solarnych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Strawczyn, wpięcie tych zestawów do instalacji wewnętrznych, dokonanie napełnienia i rozruchu całej instalacji, instruktaż dla użytkownika w zakresie korzystania z dostarczonego i zamontowanego układu, prace naprawcze i porządkowe. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części i obejmuje swoim zakresem: CZĘŚĆ NR 1: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Urzędu Gminy w Strawczynie CZĘŚĆ NR 2: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek oczyszczalni ścieków w Strawczynie CZĘŚĆ NR 3: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek trybun na Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Strawczynku CZĘŚĆ NR 4: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy-strażnicy w Strawczynku CZĘŚĆ NR 5: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy wiejskiej w Oblęgorze CZĘŚĆ NR 6: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Samorządowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strawczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają przedmiary. Zamawiający zastrzega sobie jednak, że stanowią one tylko i wyłącznie element pomocniczy i zaleca się wizję lokalną każdego budynku przed sporządzeniem oferty. 4.Całość zamówienia winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz SIWZ. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. 5.Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm. oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem wycofania z rynku modelu zaproponowanego w ofercie lub zmiany przepisów prawa. 7.Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny. 8.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot umowy zgodnie z siwz. 10.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) załączone przedmiary (załącznik Nr 8 niniejszej SIWZ) stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy, c) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 (np. materiały, urządzenia) tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz.

 

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:CZĘŚĆ NR 1:Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Urzędu Gminy w Strawczynie - 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.) CZĘŚĆ NR 2: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek oczyszczalni ścieków w Strawczynie- 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.) CZĘŚĆ NR 3: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek trybun na Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Strawczynku - 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.) CZĘŚĆ NR 4: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - świetlicy - strażnicy w Strawczynku - 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.) CZĘŚĆ NR 5: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy wiejskiej w Oblęgorze - 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.) CZĘŚĆ NR 6: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek SZOZ-u Strawczynie - 500 zł (słownie złotych: pięćset zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, że wykonał (lub wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę wraz z montażem zestawów kolektorów słonecznych dla co najmniej 3 budynków jednocześnie o wartości min. 80 000,00 zł brutto, wykaz dostaw powinien zawierać daty wykonania, przedmiot zadania, ich wartość i nazwy podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu dostaw i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winny być załączone dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określających czy zamówienie zostało wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie spełnienia warunku, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Warunek dotyczy zarówno części Nr 1-6: Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego z ofertą o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ i wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia - rozdział VI pkt. 2 lit d) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2 lit. a SIWZ

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) 6. Załącznik Nr 1-1 jako integralna część oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku udzielenia zamówienia dla podwykonawcy zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego nie ulegają zmianie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniedbania podwykonawców w takim stopniu jakby to były działania własne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Strawczyn ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania planowana jest przy współfinansowaniu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W przypadku ograniczonych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i budżetu gminy, Zamawiający przewiduje unieważnienie prowadzonego postępowania w całości lub wybranej przez niego części..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Urzędu Gminy w Strawczynie.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje: - 5 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 400 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 5 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką, elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie 5 kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl. Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek oczyszczalni ścieków w Strawczynie.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje: - 2 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 Dane techniczne kolektorów jak w części Nr 1. - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 250 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 2 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką , elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie dwóch kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl. Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek trybun na Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Strawczynku.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje: - 5 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 400 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 5 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką, elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie 5 kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy-strażnicy w Strawczynku.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje: - 2 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 250 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 2 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką, elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie dwóch kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl. Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek świetlicy wiejskiej w Oblęgorze.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmuje: - 2 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 250 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 2 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką, elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie dwóch kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl. Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych - budynek Samorządowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strawczynie.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część obejmuje: - 5 szt. Kolektorów płaskich o powierzchni absorbera 2,3 m2 - stojący wymiennik c.w.u. o pojemności 400 l z dwoma wężownicami - konstrukcja wsporcza wraz z zestawami mocującymi (zestaw dla 5 kolektorów), dach spadzisty pokryty balcho - dachówką, elementy powinny spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i umożliwiać montaż kolektora na dachu - 1 kpl. - armatura przyłączeniowa - zestaw umożliwiający na kompletny montaż i połączenie 5 kolektorów, z rurami instalacyjnymi o średnicy odpowiadającej konstrukcji i wymogom danej instalacji - 1 kpl Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

 

============================

Specyfikacja z załącznikami 1-7

Załącznik 8 - przedmiary

============================