Zapytanie nr 1 + odpowiedź
Ogłoszenie o zamówieniu
Strawczyn: Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn
Numer ogłoszenia: 199351 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i doposażenie istniejących placów zabaw w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn dla oddziałów przedszkolnych w: 1) Szkole Podstawowej w Strawczynie, 2) Szkole Podstawowej w Oblęgorku, 3) Szkole Podstawowej w Promniku, 4) Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, 5) Szkole Podstawowej w Korczynie, 6) Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu, 7) Szkole Podstawowej w Chełmcach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje. 2.1. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie. 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 154,06 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej w ilości 154 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 106 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Nawierzchnia elastyczna z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym. Ogrodzenie: - z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie - na długości 75 mb, - z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 150 cm, powlekanej, na słupkach stalowych kotwionych w gruncie w stopie betonowej - na długości 31 mb. 3.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 45,94 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1)ścianka wspinaczkowa, 1 szt. 2)drabinka łukowa, 1 szt. 3)piaskownica, 1 szt. 4)tablica kółko i krzyżyk, 1 szt. 5)bujak na sprężynie auto szt.1, 6)karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7)huśtawka wagowa koniki szt. 1, 8)karuzela krzyżowa szt. 1, 9)sklepik z tablicą magnetyczną szt. 1, 10)ławki z wieszakiem szt.3, 11)stolik z ławkami szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.2. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 82,80 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej w ilości 148,42 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 60 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Nawierzchnia elastyczna z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 51,58 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1)huśtawka podwójna - siedziska z gumowych deseczek szt. 1, 2)huśtawka równoważna - huśtawka wagowa czteroosobowa szt. 1, 3)piaskownica szt.1, 4)tablica kółko i krzyżyk szt.1, 5)bujak na sprężynie szt. 3, 6)karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7)pociąg lokomotywa z wagonem szt. 1, 8)stolik z ławkami szt.2. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.3. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Promniku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 70,62 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej w ilości 70,62 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 45 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Nawierzchnia elastyczna z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 129,38 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1)zestaw zabawowy szt.1, 2)karuzela krzyżykowa szt.1, 3)huśtawka wagowa koniki szt.1, 4)kosz na śmieci szt. 1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.4. Plac zbaw przy Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 50,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej w ilości 50,00 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 120,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Nawierzchnia elastyczna z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Roboty porządkowe. 2.5. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Korczynie 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 95,62 m2, 2. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1)Zestaw zabawowy linarium stożek - 2 szt. 2)Karuzela tarczowa - 1 szt, 3)Karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt. 4)Drążki do przewrotów potrójne - 2 szt. 5)Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem deseczką i koszykiem - 1 szt. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Roboty porządkowe. 2.6. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 100,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym, o łącznej ilości 100,00 m2 . 3. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1)zestaw zabawowy szt.1, 2)karuzela platformowa z kierownicą i siedziskami szt.1, 3)ścianka wspinaczkowa potrójna szt.1, 4)bujak sprężynowy, jednoosobowy auto szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 4. Roboty porządkowe. 2.6. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Chełmcach 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 90,05 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej elastycznej w ilości 90,05 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 50,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Nawierzchnia elastyczna z płyt SBR o wierzchniej warstwie z EPDM w kolorze zielonym. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 109,95 m2 4. Roboty porządkowe. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę o minimalnej wartości zamówienia 50 000 PLN brutto z zakresu budowy, przebudowy placu zabaw zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał Nr 3 do SIWZ oraz wykazu robót wg. wzoru zał. Nr 9 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami określającymi, że roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien udokumentować na potwierdzenie spełnienia warunku, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego z ofertą o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ i wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia wg. wzoru zał. Nr 10 do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 3 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów o których mowa w rozdz. V pkt 3 SIWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, b) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla danego regionu uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych - na co wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie z najbliższej stacji meteorologicznej, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, e) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, c) koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub zwiększeniem bezpieczeństwa użytkowania lub zwiększeniem funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; d) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o zestawienie kosztów wykonania, e) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy oraz zmiany adresu siedziby Wykonawcy; f) zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty; g) wystąpienia zmian których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansujących przedmiot umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
============= DO POBRANIA ===========
- Dostępne kategorie:
- ZP.271.1.2014 (Wykonanie dokumentacji)
- ZP.271.2.2014 (Dostawa oleju)
- ZP.271.3.2014 (Zakup kruszywa)
- ZP.271.4.2014 (Roboty walcem, równiarką, koparką)
- ZP.271.5.2014 (Transport kruszywa)
- ZP.271.6.2014 (Krótkie odcinki kanalizacji)
- ZP.271.7.2014 (Budowa oświetlenia)
- ZP.271.8.2014 (Studium)
- ZP.271.9.2014 (Dokum. na drogi i chodniki))
- Pelet SCKiS
- ZP.271.10.2014 (Zagosp. terenu przy OLIMPICu)
- ZP.271.11.2014 (Łaźnia)
- ZP.271.12.2014 (Parking Strawczyn)
- ZP.271.13.2014 (Budowa boisk)
- ZP.271.14.2014 (Dostawa sprz. komp.)
- ZP.271.15.2014 (Remont dróg)
- ZP.271.16.2014 (Dostosowanie oddziałów przedszk.)
- ZP.271.17.2014 (Dost. sprzętu komp)
- Olej opałowy SCKiS
- ZP.271.18.2014 (Klimatyzacja)
- ZP.271.19.2014 (Chodnik Kuźniaki)
- OSP Strawczyn (Samochód)
- ZP.271.20.2014 (Budowa boisk)
- ZP.271.21.2014 (Rozbudowa ujęcia wody)
- ZP.271.22.2014 (OLIMPIC)
- ZP.271.23.2014 (Termomodernizacja)
- ZP.271.24.2014 (Dost. sprzętu komp.)
- ZP.271.25.2014 (Kredyt)
- ZP.271.26.2014 (Dostawa sprz. komp.)
- ZP.271.27.2014 (Ewidencja dróg)
- ZP.271.28.2014 (Remonty drog)
- ZP.271.29.2014 (Kanalizacja)
- ZP.271.30.2014 (Kanal. Oblęgór projekt)
- ZP.271.31.2014 (OSP Hucisko)
- ZP.271.32.2014 (Ciąg pieszy)
- ZP.271.33.2014 (Remont dróg)
- ZP.271.34.2014 (Wykluczenie cyfrowe)
- ZP.271.35.2014 (Place zabaw)
- ZP.271.36.2014 (Madejówka)
- ZP.271.37.2014 (Pelet)
- ZP.271.38.2014 (Usuwanie odpadów)
- Jelcz 004 (sprzedaż)
- ZP.271.39.2014 (Chodnik Kuźniaki)
- ZP.271.40.2014 (Termomodernizacja II)
- ZP.271.41.2014 (Promnik Centrum)
- ZP.271.42.2014 (Usług. Energ.)
- ZP.271.43.2014 (Obsługa bankowa)
- ZP.271.44.2014 (Boisko Korczyn)
- ZP.271.45.2014 (Place zabaw)
- ZP.271.46.2014 (Kuźniaki chodnik)
- ZP.271.47.2014 (Niskaemisja)
- ZP.271.48.2014 (Zakup energii)
- ZP.271.49.2014 (Paliwo)
- ZP.271.50.2014 (Olej grzewczy)