Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty równiarką, walcem drogowym, koparką i samochodem ciężarowym na ternie Gminy Strawczyn w roku 2014 z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty przy drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Strawczyn w 2014 r. z wykorzystaniem walca drogowego i równiarki. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu dróg oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych remontów dróg w ilości 250 r/godz. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000 2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych remontów dróg w ilości 120 r/godz. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000 Część 2 Przedmiotem zamówienia są roboty przy drogach gminnych, wewnętrznych i placach na terenie gminy Strawczyn w 2014 r. z wykorzystaniem koparki i samochodu ciężarowego Zakres robót obejmuje: 1. Roboty koparką kołową od 8 do 12 t polegające na robotach ziemnych tj: m.in. odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. ilości 120 r/godz. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000 2. Roboty samochodem ciężarowym dwu lub trzy osiowym o ładowności od 10 do 20 t polegające na transporcie materiałów w ilości 80 r/godz. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45500000.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1 - 500 PLN (słownie złotych: pięćset złotych) Część 2 - 300 PLN (słownie złotych: trzysta złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg wzoru w zal. 7 do SIWZ 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów o których mowa w rozdz. V SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: a) wystąpią istotne zmiany w zakresie świadczonych robót, b) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; c) zmiany rachunków bankowych, z których lub na które dokonywane będą przelewy; d) zdarzeń losowych; e) klęsk żywiołowych i warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających realizację zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przy drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Strawczyn w 2014 r. z wykorzystaniem walca drogowego i równiarki. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu dróg oraz równaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych remontów dróg w ilości 250 r/godz. 2. Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo - gumowym o wadze min. 8t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, destruktu itp. w ramach prowadzonych remontów dróg w ilości 120 r/godz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przy drogach gminnych, wewnętrznych i placach na terenie gminy Strawczyn w 2014 r. z wykorzystaniem koparki i samochodu ciężarowego Zakres robót obejmuje: 1. Roboty koparką kołową od 8 do 12 t polegające na robotach ziemnych tj: m.in. odmulaniu rowów, profilowaniu skarp, poboczy, korytowaniu, równaniu, załadunkiem materiałów itp. ilości 120 r/godz. 2. Roboty samochodem ciężarowym dwu lub trzy osiowym o ładowności od 10 do 20 t polegające na transporcie materiałów w ilości 80 r/godz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.